Familie forøgelse

Nå … nu må det vist være på tider af fortæller og vise jer at Keiko og Milo

bliver storebrødre, til de her to banditter de nærmeste par dage …

og

og et bonus billed af hele “bager” kuldet

Haha! Der var hele TO af dem du ikke kunne stå for!

Men jeg kan da også kun alt for godt forstå dig. De er godt nok fine og lækre. Jeg har jo set billeder af den lille stribefyr før, og han er da stadig bare alt for nuser med sin brune næse :love2:
Og så ham den sort hvide med mælkeskægget :besvimer: :inlove: Kan godt forstå at han også bare var nødt til at flytte hjem til dig :ok:

Jeg tabte først mit hjerte til han den første killing :love2: (Nico)

… men så var jo den sort/hvide :love2: (Tobi) sådan en sød/kælen kat at han kun måtte flytte ned til mig, sagde madmor sååå … så “måtte” jeg jo ta’ to :ok:

…og det sidste billed af min elskede Milo :hjerte: ved jeg ikke rigtig hvorfor det kom med …

Tillykke med familieforøgelsen - sikke nogle frække fyre du får der:D

Jep ! jeg “frygter” også lidt at få to “krudt i røven” killinger inden for døren, det er ved at være et par år siden jeg har haft killinger …

Hvor er de fine og søde:hjerte::hjerte: - og med yderst karakteristiske og smukke aftegninger begge to. :slight_smile:

Ih, hvor er de fine…du får godt nok liv i hytten

Jamen Britta … tak fordi du beroliger mig :ok: … not :stuck_out_tongue:

Tak skal du ha Finn … tror Tobi måske er en grandfætter eller nowet til Snehvide :høhø:

Hvor er de dog søde, tillykke med familieforørgelsen :love2:

Ja-ah, det kunne godt se ud til, at de er i familie lidt ude af stamtræets krogede grene… :smiley: Godt set. :ok: :høhø:

Hvor er de søde :wehuu:
Stort tillykke med dem :slight_smile:

De er virkelig smukke! :hjerte: Håber Keiko og Milo kommer til at synes godt om de to nye :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;905923]Hvor er de søde :wehuu:
Stort tillykke med dem :)[/QUOTE]

Tak :smiley: ! nu må vi se hvor mange grå hår de kommer til at “koste” :S

Det håber jeg også ! men tror ikke det bliver noget problem, for de er nogle godmodige katte som tog godt imod Simba 33 og han var jo en voksen kat !

Tak skal du have !!!

Ja, et par kan der jo hurtigt komme :tihi:

Hvor er de søde!!! Lige til at nusse. Tillykke med de to!! det skal nok blive hyggeligt med 4 mislinger!!

Lækre missere hele bundtet

Sådan har jeg det også med de to killinger vi venter på - men er sikker på at tålmodighed er vejen frem :smiley:
det er nemlig også længe siden vi har haft killinger her.

[QUOTE=Rumle;906028]Lækre missere hele bundtet

Sådan har jeg det også med de to killinger vi venter på - men er sikker på at tålmodighed er vejen frem :smiley:
det er nemlig også længe siden vi har haft killinger her.[/QUOTE]

det er altid godt at vente på at nogen søde killinger flytter ind …