Familieforøgelse

Lørdag morgen hentede vi vores lille nye prinsesse i Københavns lufthavn sammen med hendes opdrætter. Hun har været her weekenden over, og vi har hygget os rigtig meget.

Vores lille nye prinsesse hedder Cerin Amroth’s Silmarien. Hun er NFO gts 22, Lightambertortie sølv blotchedtabby

Indtil videre har hun kastet sin store kærlighed på vores hankastrat, som er helt cool med situationen. Han synes, at hun er en sjov lille en og deler gerne sit yndlingslegetøj med hende. Vores anden hunkat er lidt mere reserveret - man er vel en Diva Hun er enormt social og vil gerne både kæle og lege med os. Vi glæder os til at se hvordan hun udvikler sig og håber selvfølgelig på, at hun kan blive en del af vores opdræt.

Wow en lækker farve!

Hun er flot, stort tillykke med hende.

Hvor er hun fin - et yndigt lille ansigt :hjerte:

Dejlige Marichen :hjerte: :hjerte: :smiley: Hun er bare så fin :hjerte:

:hjerte:

Sikke en skønhed - tillykke med hende

Hun ser sød ud :hjerte:

Hvor hun dog fin :hjerte:

Tillykke med hende. Hun er en skøn lille pige. :wehuu:

Hun er rigtig fin… flot farve. Tillykke med hende :smiley:

Light amber… vil det sige en fortyndet amber? Er der ikke også noget med at amber kun ses hos skovkat og perser ?

Hvor er hun smuk:wehuu:

Stort tillykke med det nye familie , må hun tilføre jeres opdræt noget godt :smiley:

Sikke en smuk pige :love2: Jeg er helt vild med hendes øjne, som IMO er perfekte både mht. form og placering :ok:
Hende vil jeg glæde mig til at følge herind.
Stort tillykke med hende, og må hun opfylde alle jeres ønsker og drømme :wehuu:

Hun er rigtig smuk. Stort tillykke med hende. Ang amber så er light amber fortynding af det. Men amber er kun i norsk skovkat og ikke perser :slight_smile:

Stort tillykke med den lille feminine yndighed…:smelter:

Tusind tak allesammen. Ja, lightamber er en fortynding, men om farven findes hos perser aner jeg ikke. :tihi:
Jeg forelskede mig vildt og inderligt i Mariechen i starten af februar og tog sammen med en veninde ned til opdrætteren i midt/vest Tyskland i marts, og fik bekræftet mine tanker. Opdrættet var fantastisk og kattene ligeså,- og Mariechen var vidunderlig, så vi har set frem til denne weekend længe. Nu er hun her og det går super. :hjerte:

Det bliver interessant at følge hendes farveudvikling :slight_smile: