Familiesammenføringen

Tak for jeres søde kommentar vedrørende familiesammenføringen her. :slight_smile:
Her er lidt billeder af Frida 14,5 år og Alfred og Fiona 12.5 uger. Alfred kom som sagt i søndags og Fiona på prøve i tirsdags. Jeg har lige sagt jeg beholder hende, jeg havde jo ikke noget valg. :smiley: Sidste billede er Frida og hendes samlever gennem otte år Orla hankat. Han måtte desværre aflives pga sygdom først på året, han blev 11 år. :hjerte: Så kommer billeder af Frida, Fiona og Alfred. Er der noget med farverne?? :høhø:

Tillykke med de to nye små. :thumbup:

Det er dejligt, at se at Frida gerne vil være bedstemor for dem. :inlove: Hun nyder klart, at kunne putte og ikke at skulle underholde en killing alene. Hun vil helt sikkert opdrage dem, så de kender husets regler og vaner.

Mange tak for den dejlige opdatering og en skøn billedserie.

Det er virkelig dejligt at læse om når nu den første ikke gik godt, at hun har taget så godt imod de to små baryler :hjerte:

[QUOTE=velfa;1298256]Tillykke med de to nye små. :thumbup:

Det er dejligt, at se at Frida gerne vil være bedstemor for dem. :inlove: Hun nyder klart, at kunne putte og ikke at skulle underholde en killing alene. Hun vil helt sikkert opdrage dem, så de kender husets regler og vaner.[/QUOTE]

Ja det fungerer åbenbart. Jeg havde bare svært ved at forestille mig det inden og jeg synes tre katte var meget. :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1298257]Mange tak for den dejlige opdatering og en skøn billedserie.

Det er virkelig dejligt at læse om når nu den første ikke gik godt, at hun har taget så godt imod de to små baryler :hjerte:[/QUOTE]

Jeg har været meget mere forberedt denne gang, og jeg ved mere nu. Jeg brugte råd herinde fra (og “skideballe” tak Susanne !), og jeg betalte en katte rådgiver for yderligere sparring. Og så gik jeg efter katte med gode sind, fremfor ønsket om at redde en. Ham på 3 år hvor det ikke gik, han var alene kat i et værelses lejlighed og havde brug for et sted, hvor han kunne komme ud. Jeg tænkte bare, at det var fint med en kat, der er kommet over det ville killinge stadie. Men han læste overhovedet ikke Fridas venlige signaler,han sprang direkte på hende.
Jeg har givet Frida Bach´dråber hver dag, men det var såmænd nok gået uden. :smiley:

Velbekomme :wink: Og jeg synes det er et par helt fantastiske killinger du der har gaflet dig - og det gør Frida tydeligvis også :slight_smile: DEJLIG historie, tak fordi du deler den :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1298261]Velbekomme :wink: Og jeg synes det er et par helt fantastiske killinger du der har gaflet dig - og det gør Frida tydeligvis også :slight_smile: DEJLIG historie, tak fordi du deler den :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja ligeså frække og vilde killingerne er ligeså kærlige og milde er de. :hjerte: Nogen gange er det jo netop lidt modstand og ærlige tilkendegivelser, der rykker - selvom jeg lige blev ramt, da du skrev det. Men du ramte jo rigtig. :stuck_out_tongue: Jeg VAR alt for hurtigt med den anden, og nu bliver jeg belønnet for at være mere grundig. Jeg håber de bliver meget gamle. :kryds: Der god mad på vej fra zoo plus. :thumbup:

Sidste foto i dag. tror jeg nok. :høhø: Søskende kærlighed.

Det er nogen skønne billeder af en dejlig lille flok. :smiley:
Som en med 4 katte, kan jeg kun sige at jeg elsker at se dynamikken blandt mine katte, som spænder fra 7 mdr til 7 år.

[QUOTE=Barky;1298267]Det er nogen skønne billeder af en dejlig lille flok. :smiley:
Som en med 4 katte, kan jeg kun sige at jeg elsker at se dynamikken blandt mine katte, som spænder fra 7 mdr til 7 år.[/QUOTE]

Ja her er spændet så 12.5 uger til 12,5 år. :kryds::slight_smile:

Sildegilde. :slight_smile:

Så fik vi lige et billede af mormissen. :slight_smile:

[QUOTE=Frida;1298634]Så fik vi lige et billede af mormissen. :slight_smile:

[/QUOTE]

Wauww hun er da bare så flot hende mormis! :thumbup:

Jeg tænker ikke at der er nogen, der har kunnet genere hendes unger, hun ser rimelig hardcore ud! :høhø: