Fandt lige dette billede

Jeg fandt dette billede af min aller første Burmeser" Mulle," Mulle var ikke til at holde inde. Her hænger hun på dørhåndtaget, og formåede, at løfte krogen af, og så åbne døren indad! En rigtig Burmeser, der desværre blev aflivet i vinter 15 år gl,

Cats og Conni

Hahaa herligt billede! Det er selvfølgelig osse LIDT nemmere med en fyldningsdør hvor der er noget at sætte tæerne, men det er alligevel utroligt som nogle katte bare er eksperter i at åbne døre. Det er vores GUDSKELOV ikke :uha:

SKØNT billede :slight_smile: Det er utroligt hvad vores 4-benede banditter er i stand til :smiley: :smiley:

Skønt foto :slight_smile:
Hold da op…hun er godt nok smart :tihi:

Det er godt nok imponerende. Især det med at åbne døren indad. Men det hjalp vel lidt til, hvis hun hang og dinglede i dørhåndtaget :høhø:

Elsker katte der kan regne det ud (for det meste) eller i hvertfald bagefter

Man skulle tro, at nogle katte har sugekopper under fødderne i stedet for trædepuder :høhø:

:smiley: FEDT billede :slight_smile: og ja derfor kan dørhåndtag vendes om :tihi:

Åh ja. Dét billede viser præcis hvad man er oppe imod, når man har en burmeser… :surrender1: :høhø:

Ej hvor er det et herligt billede altid skønt med en flugt-dronning :hjerte::thumbup:

Dygtig kat. Når de er så atletiske, bliver det farligt, hvis de samtidigt er snu. :smiley:

Fedt billede og skøn kat. De er jo bare herlige de burmesere :slight_smile: Heldigvis kan mine ikke åbne døre… endnu.

Fantastisk billede :smiley:

det med at åbne døre - tja jeg opgav at have ret mange lukkede døre da jeg havde Devouee :tihi: kun de runde håndtag og når de var låst med nøgle kunne holde hende fra at åbne døren - eller hvis man dækkede håndtaget til med et halstørklæde (så forsvandt håndtaget jo) :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;845191]Skønt foto :slight_smile:
Hold da op…hun er godt nok smart :tihi:[/QUOTE] " Hun er Burmeser":høhø::høhø::høhø::høhø:

Cats og Conni

Det kommer !!!     

Cats og Conni

[QUOTE=Else;845297]Åh ja. Dét billede viser præcis hvad man er oppe imod, når man har en burmeser… :surrender1: :høhø:[/QUOTE] JA, har man burmesere i huset, keder man sig aldrig:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Cats og Conni

Ja, men jeg var kattepasser hos min niece!!!

Cats og Conni