Fandt min kat død

sidder her og stor tuder. Min kat moonlight lå død nede i vores udhus her til morgen.

fatter intet af det. Hun var i løbetid men det er alt. Ingen sygdom. passet med alt.

MIne fine avlsmis der lige var blevet et år. Jeg er i chook lige nu.

Hvad kan der være sket? Noget jeg kan undersøge? Jeg er helt ved siden af mig selv lige nu.

Føler med dig.

-riprip

Jeg vill nok får katten obduceret, så både du og opdrætter kan få svar på, hvad der har været grund til det alt for tidlige dødsfald.

Stort trøste-kram

-sorry -sorry
Hey
Det gør mig utrolig ond, at læse. ÅHH, din stakkel.
Hvis du skal være sikker, på hvad din kat er død af skal du have denne obduceret.
Men mit bud en hjerte fejl, og at din kat sikkert har haft en hurtig og smerte fri død.
Hilsen Pia -engel

Åhh… det gør mig oprigtigt ondt på dine vegne.
Det vores alles største frygt.

En obduktion er klart svaret her! Det er så vigtigt!

Mange kærlige og trøstende kram

jo tak skal i have alle sammen. det føles så uvirkeligt. hun var mit lille barn. min baby. den kat jeg var aller tætest på . hvorfor dog lige hende. (ikke fordi jeg ville af med nogle af de andre heller) men det er så uretfærdigt.

jeg vil få hende obduceret. har allerede kontaktet dyrlægen. jeg gætter umiddelbart også på noget med hjertet.

Jeg skrev for en gang skyld på KG under dit indlæg. Hvor er det altså trist: http://www.kattegalleri.dk/html/for_mes … G_ID=41815

Puha, det må da være et mareridt at finde sin kat sådan -blåblå
Mange trøstekrammer fra mig -ked -riprip

Ååå nej…hvor forfærdeligt…
Selv om det er meget hårdt lige nu…kan jeg også kun anbefale dig at få hende obduceret…så skal du ikke senere hen gå og spekulere på hvad der mon var galt… -ked

Stort trøste kram her fra…
anna

www.antocat.com

Håber dyrlægen kan give dig nogle svar.

En masse trøstekrammer herfra -kramer

Jeg kan jo intet skrive der kan trøste dig, og jeg kan kun give de andre ret i at få hende opduceret.

Men mine tanker er hos dig -gruppekram -gruppekram

Åh hvor frygteligt -kramer jeg håber obduktionen giver pote

stakkels stakkels dig… græd sådan da jeg læste dit indlæg …

ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg fandt en af mine 2 så jeg kan virkelig følge din sorg… jeg ville også gå helt i stykker… hvor er jeg bare ked af det på dine vegne

jeg håber så meget du får at vide hvad der er sket med din lille missen … husk hun venter ved regnbuebroen selv om det ikke er megen trøst

Mange knusere og de størte -pote krammere og sørge miauws herfra

For at få ro i sindet, vil en obduction være en go’ idé - som vi fleste jo nu har foreslået.

Og husk - det er tilladt at græde sin sorg ud - en hovedpude er rigtig go’ til at bore sig ned i (taler virkelig af erfaring) -græd

-sorry -sorry

Føler med dig, fandt selv en af mine død forrige år. Jeg vidste dog han havde HCM, så jeg frygtede det kunne ske. Men chokket er alligevel stort.
En obduktion er en rigtig god ide, desværre er det ikke sikkert din dyrlæge vil kunne sige noget eksakt uden at sende hjerte/ organer til videre undersøgelser.
Marina

hejsa alle

tak for jeres ord. så har jeg og min mand lige afleveret hende nede ved dyrlægen til obduktion. Nøj hvor vi begge tudede, det var bare hårdt at se hende ligge der, man blir ved med at kigge på bryst kassen, og håber på hun begynder at trække vejret. det er så uvirkeligt det hele-

til jer der skulle hilse på mig i morgen ved odder udstilling, så kommer jeg ikke. det er for hårdt lige nu, samt jeg vil gerne vide hvad obduktionen siger først, så jeg ikke bringer smitte fare, før jeg ved hvad hun er død af.

håber vi ses en anden gang :slight_smile:

Åhhh hvor er jeg dog ked af det på dine vegne. Sådan en ung og vidunderlig mis, der uforklarligt skal miste livet. -ked

Årh nej… Jeg kan slet ikke finde ord, der beskriver hvad jeg føler når jeg læser dt indlæg, andet det må ha’ være en forfærdlig oplevelse…

Jeg ved, at jeg ikke kan skrive nogen ting der kan trøste dig… så du får et cyber kram…

Det gør mig ondt at høre.
Kæmpe trøste -kramer til dig

Jeg har også svaret dig på KG, så vil kun tilføje:

Det kræver fin-måling af hjertets forskellige vægge og kamre for at konstatere, om det er en hjertefejl og i givet fald hvilken, så jeg håber, din dyrlæge er virkelig kompetent til det. Ellers burde i hvert fald hjertet være sendt videre.

Og HVIS det viser sig at være en arvelig defekt, så prøv også at trøste dig med, at hun ikke nåede at sætte killinger i verden, så deres købere ikke skulle komme til at stå i samme ulykkelige situation som du.

Åh det gør mig usigeligt ondt. Det må være enhver katteejers værste mareridt. I hvert fald mit.

Hvor var det godt du tog hende til obduktion med det samme.

Uh, altså hvor uhyggeligt. -ked