Fanget i sol

Forleden hvor vi nød godt af solen var et smut forbi, indtog Emina for en stund vinduet & jeg greb kamera…

Emina får øje på en pipfugl…

Fugl flyver sin vej & det bliver lidt kedeligt…

.oO( Hvis nu jeg bukker, mon så vi er færdige…

:smelter:

Hun er en rigtig smuk model! :inlove:

Hun er en rigtig smuk model! :inlove:[/QUOTE]

Mange tak! Er selvfølgelig helt enig :ups:

Det ser da næsten ud til Hendes Dejlighed har en fast yndlingsplads :slight_smile:

Hun ser os dejlig ud i sol :hjerte:

Hvor er det nogle gode billeder af en smuk smuk kat! :hjerte:

[QUOTE=Lykke;1020361]Det ser da næsten ud til Hendes Dejlighed har en fast yndlingsplads :slight_smile:

Hun ser os dejlig ud i sol :hjerte:[/QUOTE]

Tak Lykke :slight_smile: Hun er fast bruger af alle vinduer i huset, yndlingspladsen skifter lidt efter årstid & hvad tid på døgnet det er. Vi har vinduer til tre sider, så der er nok at holde øje med :smiley:

Rigtig mange tak! Jeg synes selv, at når det endelig lykkes at tage gode billeder af hende, så lykkes det rigtig godt & jeg er ellers ingen ørn til det. Men jeg kan jo ikke lade vær med at fotografere hende :wink:

Svært at tage gode billeder med sådan et motiv? :open_mouth: men det er også en god anledning at tage billeder når nu solen sådan skinner :smiley:

hvor er det nogle dejlige billeder…

Skønne billeder af en lækker kat.

Solen ER altså den mest fantastiske lyskilde - også til fotos

:slight_smile:

Tro mig, jeg har masser af billeder hvor hun ser alt andet end fotogen ud. Meget af tiden ligner hun mest en der har spist en citron :klapper: Men når det lykkes, så er jeg helt enig, så ligner hun en model. Vildt der kan være så stor forskel :smiley: Kan jeg kommer til det fotografere jeg hende helst uden blitz, for så ser man hendes farver bedst & jeg synes jo hun har flotte farver :hjerte:

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=danpia;1020405]Skønne billeder af en lækker kat.

Solen ER altså den mest fantastiske lyskilde - også til fotos

:)[/QUOTE]

Vi takker :ups: & enig, solen er en fantastisk lyskilde :slight_smile:

Dejlige solskinsbilleder af smukke Emina.:hjerte:
I denne tid må man drikke den lille smule sol, der er… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1020421]Dejlige solskinsbilleder af smukke Emina.:hjerte:
I denne tid må man drikke den lille smule sol, der er… :)[/QUOTE]

Tak Finn :slight_smile: Sjovt nok virker Emina til at være ligeglad med om der er sol eller ej. Hvad hun til gengæld ikke er ligeglad med, er vinduer. Vinduer er gode!

Haha ja okay det kender jeg godt selv fra mine :stuck_out_tongue: de bedste billeder er når de har fået øje på noget udenfor eller når man selv kan få deres opmærksomhed så de har et vågent blik :slight_smile: og ja hun har deeejlige farver!

Tak :slight_smile:

Hvor er det nogle skønne billeder af en smuk model :slight_smile:

Og hvor er det da fed pynt med det der ben i vinduet!

[QUOTE=Shana;1020540]Hvor er det nogle skønne billeder af en smuk model :slight_smile:

Og hvor er det da fed pynt med det der ben i vinduet![/QUOTE]

Mange tak, kan jo ikke lade vær med at blive glad når andre også synes hendes dejlighed er køn :hjerte: Benet er blot en af de mannequin-dele jeg har rundt omkring i hjemmet, jeg synes nemlig også det er fed pynt. :slight_smile: