Fanny bygger rede (eller var det igloo?)

Der kom også en anden video ud af eftermiddagens fornøjelser :slight_smile:

Fanny plejer godt nok at bygge rede i bløde, lækre, hyggelige, lune huler lidt afsides fra resten af huset - meeeeeen man må jo udnytte de muligheder, livet nu én gang giver :tihi::tihi::tihi:

//youtu.be/2SSFYUHv34g

Ihh, altså! Sikke banditterne har hygget sig i dag :slight_smile:

Katte og sne passer bare så godt sammen. Blev Fanny færdig med at bygge rede :smiley:

Ja, men der kom ikke nogen gæster, så hun gik ind igen :wink:

Åh, Fanny. Du er altid velkommen til at bygge reder, huler, igloer og hvad du ellers kan finde på herhjemme. :hjerte:
De ser da allesammen ud til at hygge sig.

Mon Ana nogensinde får at vide, hvad der foregår derinde? :slight_smile:

:lol: hvad end der ligger derinde… ligger det ikke rigtigt :slight_smile: MEN… der gøres et ihærdigt forsøg på at få det til det :slight_smile:
Smaddersød video :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;787014]:lol: hvad end der ligger derinde… ligger det ikke rigtigt :slight_smile: MEN… der gøres et ihærdigt forsøg på at få det til det :slight_smile:
[/QUOTE]

Jamen, det er jo det, der er det mest tåbelige! Der er ingenting derinde :smiley:

Tro mig der ER noget… noget imaginært… og det tæller også :lol:

klog kat - hun fjerner da sne fra teltdugen så ikke teltet er i fare for brase sammen.

Hahaha :slight_smile: Jeg er imponeret over at de overhovedet vil ud i det der hvide KOLDE noget…
Det tror jeg altså ikke jeg ku’ overtale mine til :tihi:

Hahaha, tossede kat :smiley:

heheh… hvor sjovt…Hulen er levende!!

Jeg synes hun har en imponerende sne-rydnings-teknik!
Fanny - den levende snerydder!

Godt lavet Fanny,:thumbup: og jeg ser, at du har interesserede venner der godt lige kunne deltage:?

Cats og Conni