Fanny er bestemt ikke tyk

hun er bare fotograferet fra en dårlig vinkel :tihi::tihi:

Der er ikke meget aktivitet over hende, kun lidt hoppen rundt efter dabird’en et par minutter af gangen :slight_smile:

Men nu har jeg også fri, så nu kan de bare komme an, kan de :rock:

-LOL-LOL

Ja, det er ski en uheldig vinkel så!!!

Hvor bliver det spændende!!! :kryds::kryds:

Hun er da den tyndeste Fanny, jeg længe har set :stuck_out_tongue:

Hvor længe er der til hun taber sig? :øhmm:

Nej det er hun ikke :slight_smile:
Hun ligner min Emily dagen før hun fik 8 killinger :høhø:
Hilsen Lisbeth

Er du vimmer en mave -what Jeg bliver overrasket hver gang jeg ser nye billeder af hende :klapper:

AJ - Undskyld, Fanny - Du er en lækker steg :blondine:

Uha. Nej. Det må være dit nye kamera,nu må du snart få styr på de indstillinger:rock:

Tine

Jeg håber dælme at du har en rulleskøjte at sætte under den mavse, hvis ikke snart hun læmmer!!! -LOL

:thumbup: Der må da mindst være 6 dejlige mislinger :slight_smile: Hun ser da dejlig ud, og viser stolt sin fine mavse frem :thumbup:

Hun har dag 61 idag, så på et eller andet tidspunkt henover weekenden/i starten af næste uge skulle der gerne blive plads til lidt mere mad af gangen i hendes mave :smiley:

Uh, det bliver spændende :thumbup:

Jeg synes du skal bytte det kamera, når det gør prinsessen så tykmavet. Hun ligner en der skal have killinger og det kan jo ikke lade sig gøre, når hun er jomfru:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er hun bare smuk…sikke en profil, hun har…

:hjertehop::hjertehop:

Og lidt rund er hun da blevet… jeg tror, at hun føder d. 12.12 - det er da en perfekt dato at aflevere 8 killinger…

:wehuu:

Jeg er helt enig med Fanny… Hun er bestemt ikke tyk… :smiley:

Jeg er sikker på at det er lyset og et dårligt kamera der tillægger den slanke dame de ekstra kilo… Du skal jo huske at kameraet lægger 10 kilo til :rock::tihi:

Hilsen Maria, der synes at Fanny ser pragtfuld ud… :thumbup:

Hi, hi - hun bærer det ufikse med stil:-)

:love: :love: :love:

Hun er stadig så smuk. Meen, måske en smule mindre… erm… elegant end hun plejede at være… :giggle:

Hun er da utrolig smuk :wehuu: nok især fordi jeg ved at det ikke skyldes meget mad at hun ser sådan ud. :høhø:

Man kan næsten se hele fodboldholdet spille bold derinde… :høhø:

Hun ser dejlig ud - og sikke en smuk pels også -wehuu

Har du en ide om hvornår hun taber sig lidt? :kryds: Eller er det bare kameraet der fylder på??

Jeg forventer faktisk, at hun taber sig meget :stuck_out_tongue: Hun har dag 63 idag, så det er “bare” om at vente…