Fannys drenge

Jeg var hjemme ved Fannys drenge i aftes for at tale om forberedelserne til TICA-udstillingen - og jeg må sige, jeg er sgu stadig stolt af at have lavet to katte, der spinder bare man kigger på dem, uanset om man er kendt eller fremmed og spinder endnu højere, hvis man også rører ved dem :hjerte::hjerte::hjerte:

En stor del af aftenen lå hele flokken sådan her

(Aidan ligger rent faktisk og forsøger at patte på brystet af den gamle brune. Det hygger de to sig godt med hver dag :slight_smile:

Den anden af de gamle er “handikat” - han har fået amputeret det ene bagben efter et møde med en bil for en del år siden

Men han fungerer fint i dagligdagen og i sommer så jeg ham klatre temmelig højt, så der er mange kræfter i hans forkrop i stedet :slight_smile:

Til sidst et enkelt af en splatmis

Amaretto er en maskulin udgave af Ana med lidt bedre hage, så jeg er meget spændt på at høre, hvad dommerne siger til ham (og den blå pige, som også kommer) i Albertslund :slight_smile:

Herlige billeder af smukke katte :hjerte:

:hjertekat:

Jeg glæder mig til at gense dem alle sammen :slight_smile:

Du kan godt sætte de kreative tanker igang allerede på forhånd - hun savner en puttehule størrelse 4 burmeserdrenge. Det nytter ikke noget at give dem de “små” huler, for de vil ligge sammen og selvom de er i super kondition, så fylder 4 drenge nu én gang det, 4 drenge skal fylde :hjerte:

glæder mig meget til at se dem, når jeg kommer til Albertslund :smiley:

Hvor er de fine! :hjerte:
Jeg kan godt lide den der “soelv”-agtige farve.

Ihh altså, hvor er det ærgeligt at jeg kun kommer om søndagen. De ser super søde ud. Suk

Du kan da godt komme ud og kigge om lørdagen :wink:

Nøj en dejlig blødtudseenede bunke kat :hjerte:

Det er de helt sikkert - Aidan har arvet sin mors pelskvalitet og Amaretto er lige bagefter :smiley:

Hvor er de blevet store, men stadig lige nuttede, hvis man må sige sådan om et par seje drenge. :smiley:

Nej, er det et par af de små killinger, vi så sidste år i sutskoen? De er blevet lidt større… :cool2:

Men flotte er de:hjerte::hjerte: - og de ser også ud til at nyde livet. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;808194]Nej, er det et par af de små killinger, vi så sidste år i sutskoen? De er blevet lidt større… :cool2:

Men flotte er de:hjerte::hjerte: - og de ser også ud til at nyde livet. :D[/QUOTE]

Ja, de er ikke ligefrem små mere :wink: Aidan er dælme tung at bære rundt på.

De har det skønneste kastratliv man kunne tænke sig, så de ville være nogle gevaldige skarn, hvis de klagede :wink:

Kan godt forstå du er stolt af ‘‘dine’’ misser :slight_smile:

Godt, at se ! Og de hygger sig jo alle :slight_smile:

Cats og Conni

:hjerte: :hjerte: :hjerte: Dette er en automatisk meddelelse, da Bente er midlertidig smeltet som følge af nuttetheds overload… :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Åh hvor er de lækre :wehuu: Og sikke de nyder hinanden :hjerte: (…jeg begynder at savne at have mere end een burmeser i huset :love2:)

Det sidste er der jo råd for :wink:

Tak for roserne - det er absolut også de gamles fortjeneste at der er så meget idyl i den flok. De har taget imod de to “små” meget hurtigere og meget bedre end nogen kunne have forventet :thumbup: