Far har taget min julegave

Min far har taget min julegave fra mig, og jeg havde først lige fået(=fanget) den :lynogtorden:Hjemme hos os må vi kun komme ud i bur (40kvm løbegård med tag) og det bur har også låg på, men på et meget lille stykke af taget er der kun hønsenet og det er gået lidt i stykker. SÅ i dag da jeg altså lige skulle ud og tjekke alt det hvide sne derude opdagede jeg at der var kommet en lille fugl ind til mig i løbegården :gruble:den blev jeg jo nød til at fange, men det skulle gå stille for sig så de andre 3 misser (som sov) eller mine mennesker ikke opdagede det :bebe:Endelig fik jeg den fanget, min første levende fangst nogensinde :thumbup:vi legede lidt sammen og så tog jeg den stille med igennem kattelemmen…MEN lige pludselig sprællede den helt vildt og fløj ud af min mund :ked:nå så gik den vilde jagt nede i kælderen, og jubiiiii jeg fangede den lille fugl igen. Hva siger I så, to fangster på en dag :klapper:…men suk, mit menneskebarn hørte mig og skreg højt og løb op i sofaen i stuen og jeg løb jo bare efter hende. Så kom min far og kiggede ind under sofabordet hvor jeg sad og kom med en længere forklaring om at han godt nok var ked af at han blev nød til at tage den fra mig, for min mor (som ikke engang er hjemme) vil ikke have andre levende dyr i huset. Prøvede på at overbevise ham om at så kunne jeg bare tage den ud i løbegården, men det syntes han bare var synd :besvimer: så prøvede jeg at overbevise ham om at jeg bare kunne slå den ihjel og så ikke sige noget til mor…men det syntes han også var synd :besvimer: så nu har han taget MIN første fugl fra mig, jeg får sikkert aldrig sådan noget godt legetøj igen :dokdok::lynogtorden::ked:… hilsen Zuma :ked:

ej din stakkel :ked:

:kram:

sig til din far han er DUM!!!

onde, onde far du har…
stakkels zuma - fortalte du ikke din far at det er god og fedtfattig kost…

stakkels zuma - fortalte du ikke din far at det er god og fedtfattig kost

(#%)for f…¤(=#&/?..den undskyld havde sikkert været brugbar :stuck_out_tongue:

Stakkels dig Zuma. Hvad er det dog for en familie du er kommet ind i. Sikke en dum far og mor du har fået dig. Men glæd dig til sommer - der kommer en masse fluer, edderkopper og andre insekter, du kan hygge dig med. Dem kan de ikke bare lige sådan smide ud.

Det gør min Nimbus og Ami i hvert fald. Sådan nogle store, tykke og behårede edderkopper er lige sagen. :thumbup: