..får i ikke, men resultatet får i

Tam Tam har her til morgen født 5 små killinger på en lidt dramatisk måde. Jeg var oppe 8.45 og der lå hun stille og roligt sammen med et de røde rødder - eller det så sådan ud. Hun er kun på dag 64 så forventede faktisk ikke noget før på onsdag. Nå men jeg gik ind i soveværelset igen for Nanna skulle ha’ noget mad. Da jeg kommer ind i stuen omkring 9.10, kunne jeg høre piben, så jeg fløj hen til kradsetræet og kiggede i hulen, for lyden kom ikke fra stuen. Der var ingen killinger. Lyden kom fra toilettet. “SHIT” tænkte jeg og kiggede derud. Ganske rigtigt, der lå 2 små pusser lige udenfor kattebakken - en orientaler og en masket. Den masket var meget slap, så måtte igang med klud og varme. Små 10 minutter efter fødte hun en killing (en masket), denne gang i hulen i kradsetræet, få minutter efter kom endnu en masket killing, og omkring 20 minutter derefter kom en lille Tam Tam klon, så resultatet af en OSH + OLH parring gav 2 OSH/OLH og 3 maskede killinger. Fed information for nu ved jeg da Tam Tam er maskebærer.

Jeg er ikke sikker på køn endnu, men nok mest fordi jeg ikke har kigget ordentligt efter. Nu er det spændende så, om der kommer nogle SYS/SYL eller de er SIA/BAL.

Tam Tam er en smule stresset endnu, og kan ikke helt finde ud af de der små larmende tingester, men hun vasker dem da og lader dem patte. Hun var i forvejen meget tynd og derfor forventede jeg MAX 3 killinger, men hun fødte 5 og er nu rigtig tynd. Hun har fået noget erstatning og vil i løbet af dagen blive tilbudt noget boostende.

Jeg har prøvet at uploade billeder, men det vil ikke rigtigt som jeg vil, så i får først billeder senere.

:flag::flag::flag::flag::flag:
Jeg kan godt forstå, Tam Tam er en smule stresset - hun smuttede dem jo som mandler:thumbup: Dejligt at de alle har fundet en sut:ok:

Tillykke med de små pus :smiley:

Sikke en travl morgen Tam Tam har haft stort tillykke med de små mus:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Glæder mig til billeder :slight_smile:

Tillykke med killingerne :slight_smile:

Indtil videre er det 2 maskede piger og resten er drenge.

Stort tillykke med de fem små :flag:

Tillykke med dem - glæder mig helt vildt til at se billeder. :slight_smile:

Tillykke med 5-lingerne :flag:

Stort tillykke med de små :flag:

Tillykke med mislingrne:flag::flag::flag::flag::flag:. 5stk det var flot. Glæder mig til at se billeder:)

Århhh… :hjerte: :lovelove:
Stort tillykke til dig og til mormis :ballonbamse:

Tillykke med de 5 - krydser fingre for at de bare hænger i og at Tam Tam snart bliver mindre stresset :slight_smile:

Stort til lykke - sikken en fødsel altså …

:flag: Tillykke med de bette misser. Glæder mig til at lure dem :slight_smile:

Stort tillykke med De 5 :slight_smile:

Stort tillykke med de 5 garanteret skønne babyer :flag::flag::flag::flag::flag:

Tænk at en så lille mave kunne indeholde SÅ MEGET…

Igen Tillykke og vi GLÆDER os til at følge dem

Stort tillykke med de 5 :flag:

Jeg håber Tam Tam er faldet til ro med killingerne

Tillykke med dem :flag: