Får i også underlige ideer engang imellem?

Jeg har lige bagt fastelavnsboller - de er LIGE blevet færdig… Guffeluffe… :tihi:

Min kæreste synes jeg er tosset, men det er som om jeg har brug for nogengange bare at gøre LIGE det jeg har lyst til - når jeg kan.

Hvad med jer? Bager i også nogengange “midt om natten”? Eller laver andre underlige ting :høhø:

Jeg gør bedst rent midt om natten… Støvsuge kan jeg naturligvis ikke, men en kost virker fint… Ellers kan jeg finde på at tage en ilder i sele og gå et par kilometer til en seven eleven og hente noget kakao… eller måske bare rulle en tur og nyde det gode nattevejr…

Jeg elsker at være nataktiv, da har jeg mest ro på kroppen og hovedet. Desværre hænger det ikke sammen med mit nye arbejde hvor jeg møder kl 05 næsten hver morgen.

Absolut - de fleste af mine kager er også bagt ud på natten :smiley:

Jeg ved ikke om det er underligt, men vi er lige ved at starte en grill, en smoker, op.
Så kan søndagens aftensmad nemlig komme over gløderne.

Pia - En lille smule usædvanligt er det vist -tihi

Vi skal have Pulled Pork i morgen.
Det er nakkefilet der er grillet i 12-18 timer ved 100-120 grader.

Det er så mørt, at det trækkes fra hinanden med to gafler.
Proppes i en (hjemmelavet) burgerbolle, overhældes med (hjemmelavet)BBQsauce og nydes med en god, også hjemmelavet, coleslaw.

Pia - det lyder spændende :slight_smile:

Det smager så godt at englene skriger af fryd -engel-engel

Pia - Ikke nogen dårlig anbefaling, må jeg sige -høhø

Var det ikke det brødrene Price lavede på TV for nylig?

Det så superlækkert ud :savle::savle::savle:

[quote=Eva;374817]Var det ikke det brødrene Price lavede på TV for nylig?

Det så superlækkert ud :savle::savle::savle:[/quote]

Jo, det var det nemlig :slight_smile:
Vi har bare haft lavet det i snart mange år. Det er en ærkeamerikansk BBQret.

Hehe, jeg synes så lige umiddelbart at der er for lidt grønt i det -tihi

Som hun sagde, så er det ærkeamerikansk.
Så at der er for lidt grønt i det er jo helt i den rette tråd. :wink:

Jeg har prøvet en hverdags nat at ligge i min seng og ikke kunne sove og så få en ustyrlig lyst til hjemmelavet pizza.

Så jeg stod op kl. 02.30 og lavede en pizza og så en film og gik i seng igen. :slight_smile:

Nej nej da… Jeg er helt og aldeles 110 % normal - NOT :høhø:

Ja jeg får underlige idéer hele tiden - det er en livsstil:-)

For lidt grønt?
Så udskift hvidkålen med spidskål i coleslawen :smiley:

Danex - Jeg tænkte det samme :wink:

Pia - Ja, problemet er bare at jeg ikke kan lide coleslaw :ups: Meen, man kan vel bare lave en variant uden dressingen i… (Og med grønt mente jeg bare grøntsager) -tihi

Jeg er konstant underlig…:klapper:

Hehe jep oversprings handlinger er min stærke side. Igår fik jeg sorteret mit tøj igennem imens jeg vaskede gulv. Var mere sjovere eller nowet :høhø:

jo da

jeg lavede appelsin marmelade for et par nætter siden…

Det var vist mere i mine “yngre” dage. Da jeg lige havde lært min søns far at kende, der fik jeg lyst til pandekager kl.3 om natten, og så gik jeg ellers i gang. :thumbup: