Får vi mon problemer

Alle de killinger jeg har haft har altid været fuld med selvtillid og fuld fart frem, de har dog altid hurtigt fundet deres plads i flokken.
Men Shrek nu knap 4½ mdr forstår bare ikke et vink med en vognstang :tihi:
Der står 4 madskåle fremme med tørfoder, men Shrek SKAL spise af den skål Zuma spiser af og ALTID når Zuma spiser. Når de får vådfoder og Shrek næsten for dobbelt op af de andre er han alligevel først færdig, og jeg bliver nød til at tage ham væk da han ellers vil spise de andres, hvilket de ikke siger noget til. Nu har de fået to nye klatretræer, og ligger Zuma eller Perle øverst oppe SKAL Shrek øverst op, selvom Perle hvæser af ham og slår ud efter ham, SKAL han altså derop så det ender med Perle går. :øhmm:
Feline har han dog stadig en smule respekt for. :venter: Ligger hun en sjældent gang og leger med noget legetøj på gulvet, SKAL Shrek have lige netop dette stykke legetøj, selvom der ligger ca 117.000 andre på gulvet. Hvis Feline så hvæser af ham, bakker han godt nok bagud og sætter sig på møllen og slår ud efter hende - han tør dog godt nok ikke ramme hende. :høhø:
Zuma og Shrek er bedste venner og leger vilde drengelege, og sover sammen :wehuu: På samme måde som Feline og Perle er.
Feline er huset’s dronning, og derefter har Zuma altid ligger over Perle i rangorden, men efter Shrek er kommet er Perle vist ved at overtage Zuma’s plads - hun er ihvertfald begyndt at sætte Zuma på plads hvilket hun aldrig har gjort før.
Jeg :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: bare for at der ikke bliver alvorlig ballade når Shrek bliver ældre.

Du har en fræk killing… en MEGA fræk killing…

bare vent - han får lov fordi han er en lille bebs… men ak den dag de dømmer ham voksen nok… så får han en over snuden…

Det har jeg også oplevet herhjemme… Obelix var en pest overfor de 2 store lige indtil han var omkring 5½ måned… så fik han SÅDAN en røvfuld… :slight_smile: