Får vi sne?

:heya: :heya: :heya: :heya:

De har lovet lidt sne, hagl og sludder i løwet af ugen

Ejii det kan godt lige vente til i næste uge

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

frostvejr - ok …
men alt det andet må altså godt udeblive totalt i år for min skyld!
Vi fik RIGELIGT i Nordjylland sidste vinter for de næste 5 år :thumbdown::thumbdown:

alting er så fandens besværligt når der ligger sne overalt! Jeg gider ikke stå op 40 minutter før om morgenen bare fordi det tager evigheder at nå sikkert frem til praktik, skole osv… :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Jepper…imorgen ikk??

:snemandsdans

Ja, jeg mindes med glæde sidste vinter - for der var sne…

Jeg nød det, men jeg skal heller ikke ud og skrawe indkørsel, bil eller ud på en cykel - jeg kan bare nyde det som et lille barn, og jeg vælger at gå de steder hvor der er mest sne.

Jeg hader, at køre bil i sådan noget vejr…men syntes nu alligevel det var dejligt sidste år/iår.

Det er ikke nemt at opretholde en vinterdepression, når der er hvidt allevegne.

Ikke at jeg har det, men jeg hader ( :wittsend: ) blæst, regn osv.

Jeg elsker sne… Sne og jul er de to bedste ting :thumbup:

Ja det får man en anelse om når man ser din signatur :hjertehop::hjertehop:

Jeg er en af dem, der ikke bare kan læne mig tilbage og kigge, når der er snevejr, så nej tak - ikke mere end højest nødvendigt og det er i den grad ikke nødvendigt med sne i oktober måned :thumbdown:

Det l***, der kom sent i aftes hjemme ved mig, kunne dog godt tyde på, at der kommer lidt, men det er jo alligevel ikke nær koldt nok til at blive liggende, så reelt bliver det stikkende regnvejr med næsten frostgrader og ikke en dyt andet. Og helt ærligt - hvem i alverden synes, det er sjovt :?:?

[quote=Sannela;471333]Jeg hader, at køre bil i sådan noget vejr…men syntes nu alligevel det var dejligt sidste år/iår.

Det er ikke nemt at opretholde en vinterdepression, når der er hvidt allevegne.

Ikke at jeg har det, men jeg hader ( :wittsend: ) blæst, regn osv.[/quote]

:gruble::gruble::gruble:

Jeg har faktisk aldrig forstået, at man kan få en depression af en vinter fuld af sne ???

:slight_smile:

Man får jo netop dobbelt så meget lys, fordi solens stråler kaster lyset fra sneen tilbage.

:yah: :yah: :yah:

:yah: :yah: :yah: :yah:

Hørt-hørt.hørt…

Hellere sne, frost og vinter end en sommer med 35 grader…

:uha:

[quote=Temple Bar;471344]Jeg er en af dem, der ikke bare kan læne mig tilbage og kigge, når der er snevejr, så nej tak - ikke mere end højest nødvendigt og det er i den grad ikke nødvendigt med sne i oktober måned :thumbdown:

Det l***, der kom sent i aftes hjemme ved mig, kunne dog godt tyde på, at der kommer lidt, men det er jo alligevel ikke nær koldt nok til at blive liggende, så reelt bliver det stikkende regnvejr med næsten frostgrader og ikke en dyt andet. Og helt ærligt - hvem i alverden synes, det er sjovt :?:?[/quote]

:s:S

Nej, det er ikke sjovt, for det gør avs når de små regndråber med pigge på rammer én lige i ansigtet - det skal være være blød, hvid sne… det er smukt

[quote=Tante Tut;471348]:yah: :yah: :yah: :yah:

Hørt-hørt.hørt…

Hellere sne, frost og vinter end en sommer med 35 grader…

:uha:[/quote]

Ja, jeg elsker nu begge dele.
Vi har et vennepar i Canada, som har den varmeste sommer og koldeste vinter.
I looooove it :hjerte::hjerte:

Nej, det er ikke sjovt, for det gør avs når de små regndråber med pigge på rammer én lige i ansigtet - det skal være være blød, hvid sne… det er smukt

[/quote]

Ja, men det kommer sikkert også en dag - bare ikke midt i oktober - og hvis det endelig kommer midt i oktober, så bliver det liggende ca. 5 sekunder.

:):slight_smile:

Nej, det ville godt nok være tidligt - lad os bare vente lidt endnu…

:inlove:

Nej - ikke i dag :heya:

Der behøver ikke at komme sne for min skyld.

Det må gerne vente til jul :slight_smile:

[quote=Tante Tut;471329]

Ja, jeg mindes med glæde sidste vinter - for der var sne…

Jeg nød det, men jeg skal heller ikke ud og skrawe indkørsel, bil eller ud på en cykel - jeg kan bare nyde det som et lille barn, og jeg vælger at gå de steder hvor der er mest sne.

[/quote]

Det samme her, vinter hvert år er ikke for meget, med masser af sne og frost, så er det nemlig vinter, og så smukt.

Man får jo netop dobbelt så meget lys, fordi solens stråler kaster lyset fra sneen tilbage.

:yah: :yah: :yah:[/quote]

Ja, i de ca. 6-8 timer, at det er lyst- her er problemet, at det er mørkt hele tiden- når man står op om morgenen og så er det jo næsten mørkt igen, inden børnene kommer fra skole.

:inlove::inlove:

Ja, det er da en mørk tid - men det indbyder bare så meget til hjemlig hygge med nybagte boller og varm the - når man har været ude at gå i det knitrende sne.

:yah: :yah: