Farlig Flæskestegs-Forsvarer (Ib - hvem ellers?)

Mette har godt nok en gang sendt mig en video med noget der lød næsten ligesådan… men … Mette, han bli’r ved :wink:

Ib er nemlig FARLIG når han spiser noget han godt kan li’ - og det lyder altså urkomisk… Hør selv:

//youtu.be/6-SsAJfofnA

(husk lyd, det er lyden der er det sjoveste :wink: - og se venligst bort fra de ting jeg siger… kors hvor man lyder mærkelig på film)

(hm hvis nogen får en This Video is unavailable så er det fordi YouTube ikke er færdig med at tygge på den endnu… det plejer ikke at ta’ så lang tid)

Øv - glædede mig til at se videoen og så står der, at den ikke er tilgængelig :venter::venter:

Den er der nu, den var åbenbart ikke helt uploaded :slight_smile:

ÅÅh Gud, hvor er han altså skøn :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - men tror du ikke, du skal snakke lidt alvorligt med opdrætteren?

Med den knurren MÅ der sgisme da være lidt pittbull i ham et eller andet sted

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg håber, at Stevie fik et andet stykke kød, når Ibber var så hurtig til at hapse hans? :høhø:

hi hi - han lyder da godt nok mere farlig end han ser ud
:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: hvor er han sød når han skal være stor og stærk…

:lol::lol:

Hold nu op hvor sjovt!!

Så kom det henne fra manden i sofaen: " Hva søren er det for et dyr, der siger sådan???!!!"
Jamen det er jo bare Ib…en lillle bitte kattekilling :klapper:

:lol::lol:

Årh Ib altså… Du er da for skøn… Ingen kommer og tager dit kød når du siger sådan…

Oliver gad ikke engang at vågne for at se hvad der sagde sådan…:høhø: han er vist efterhånden hærdet, med alle de sjove katte film jeg ser…:tihi:

…og nu sidder Greven og Tullen oppe i kurven, vækket af deres søde søvn , og kigger forvirret. Det dér lyder nemlig præcis som starten af sangene da Creamy var muggen og advarede om at komme nærmere. Ikke noget hun gør til hverdag, altså, men da hun var sur og bange. Bagefter kommer de laaange serenader så… :yikes: Jeg tror de to deroppe troede at krigen var brudt ud igen… :trøste:
Og Petheaven Cocoa Cream? HUN sover… hun synes nok det lyder normalt :høhø:

Søde lille Ib, sikke lyde der er i ham :uha: Gad hvide hvad Mette egentlig lærer sine killinger… :muhaha: :wink:

Årh, han er da bare for dejlig :wehuu:

Nåååeeee Ibbermand :hjerte:

Mine katte gloede på computeren da jeg skruede op :tihi:

Jeg er flad af grin - Han er da skøn og MEGET farlig ham Ib :smiley:

[QUOTE=Eva;728481]ÅÅh Gud, hvor er han altså skøn :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - men tror du ikke, du skal snakke lidt alvorligt med opdrætteren?

Med den knurren MÅ der sgisme da være lidt pittbull i ham et eller andet sted

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg håber, at Stevie fik et andet stykke kød, når Ibber var så hurtig til at hapse hans? :høhø:[/QUOTE]

Hehehe ja Pitbull eller Rottweiler eller noget MEGET STORT og FARLIGT i al fald L Hm det kan da godt være jeg lige skal tjekke stamtavlen igen :lol:
Og ja, Stevie fik et andet stykke kød. Og jeg kan se det ikke helt fremgår af videoklippet, men Ib havde altså lige slugt sit og var så klar på det jeg havde taget til Stevie… Man skal holde sig til når man tigger sammen med Ib :wink:

[QUOTE=Lene Nielsen;728482]hi hi - han lyder da godt nok mere farlig end han ser ud
:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: hvor er han sød når han skal være stor og stærk…[/QUOTE]

Jeg er ellers sikker på at Ib også mener han ser MEGET farlig ud når han knurre-spiser. De andre glor på ham med det der “hvorfor i alverden larmer den lille skid sådan!?” blik - de er heldigvis ikke specielt bange for ham.
Stevie siger forresten lissådan når han har sin kaninpote i munden og får øje på en hvilkensomhelst anden kat :lol:

Hold nu op hvor sjovt!!

Så kom det henne fra manden i sofaen: " Hva søren er det for et dyr, der siger sådan???!!!"
Jamen det er jo bare Ib…en lillle bitte kattekilling :klapper:[/QUOTE]

En lille bitte kattekilling med en MEGET STOR FARLIG TIGER indeni :wink:

Eller noget L

Årh Ib altså… Du er da for skøn… Ingen kommer og tager dit kød når du siger sådan…

Oliver gad ikke engang at vågne for at se hvad der sagde sådan…:høhø: han er vist efterhånden hærdet, med alle de sjove katte film jeg ser…:tihi:[/QUOTE]

Jeg glemmer altid at folk ikke sådan generelt hører alting i hovedtelefoner. Jeg har slet ikke mine højttalere sat til computeren - den kan aldrig hitte ud af hvad der sker når jeg skifter mellem højttalere og hovedtelefoner - og så er hovedtelefonerne som standard altså mere praktiske når jeg alligevel er oppe mens andre sover :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;728491]…og nu sidder Greven og Tullen oppe i kurven, vækket af deres søde søvn , og kigger forvirret. Det dér lyder nemlig præcis som starten af sangene da Creamy var muggen og advarede om at komme nærmere. Ikke noget hun gør til hverdag, altså, men da hun var sur og bange. Bagefter kommer de laaange serenader så… :yikes: Jeg tror de to deroppe troede at krigen var brudt ud igen… :trøste:
Og Petheaven Cocoa Cream? HUN sover… hun synes nok det lyder normalt :høhø:

Søde lille Ib, sikke lyde der er i ham :uha: Gad hvide hvad Mette egentlig lærer sine killinger… :muhaha: ;)[/QUOTE]

Ja det kan man jo æggehvide… :wink:

Nårh nus Geven og Tullen og sig undskyld! Jeg håber da ikke de blev alt for forskrækkede. Og typisk at Creamy bare sover. Hun synes vel det lyder hjemligt :wink:

Ja han er simpelthen så sød - og sjov! :hjerte:

Hvor er han bare skøn, den små Ib :wehuu: Godt han sådan har lært at forsvare sin mad, så de andre ikke stjæler det fra ham. :tihi:
Ih altså… en eller anden dag MÅ jeg bare eje en lille siam eller orientaler. Der er nu et eller andet over dem… :ups:

:tihi: Er man sulten efter noget lækkert, så skal andre misser da bare lige vide at de IKKE skal tro noget! :lol:

Lige som at hører Diamond. Og hun behøver ikke spise steg for at levere sådanne lyde. :ups:

:klapper: :klapper: faaaarlige ibbermand :lol: :lol: Minder lidt om da Flykra var killing og havde stjålet et stykke rå bacon…bortset fra at hun ikke knurrede “namnamnamnam” med dyb stemme, men “noynoynoynoy” med meget lys stemme :klapper:

:lol: om nom nom nom nom det her er lækkert mor! :tihi:

Han er dejlig :hjerte:

Du kommer bare her med Ib :wehuu:

[QUOTE=Bornholmeren;728536]Nåååeeee Ibbermand :hjerte:

Mine katte gloede på computeren da jeg skruede op :tihi:[/QUOTE]

Heh jeg får helt lyst til at sætte mine højttalere til og se hvad Ib SELV siger til at høre den farlige kat :wink:

Jeps. MEGET farlig! Man skal ikke være et stykke ubevogtet nakkesteg her i huset :wink:

[QUOTE=solveig;728545]Hvor er han bare skøn, den små Ib :wehuu: Godt han sådan har lært at forsvare sin mad, så de andre ikke stjæler det fra ham. :tihi:
Ih altså… en eller anden dag MÅ jeg bare eje en lille siam eller orientaler. Der er nu et eller andet over dem… :ups:[/QUOTE]

Jamen selvfølgelig skal du ha’ en orientaler. :smiley: De er nemlig så sjove! Og søde. Og pæne, og… :wink:

[QUOTE=Kimilla;728585]:tihi: Er man sulten efter noget lækkert, så skal andre misser da bare lige vide at de IKKE skal tro noget! :lol:

Lige som at hører Diamond. Og hun behøver ikke spise steg for at levere sådanne lyde. :ups:[/QUOTE]

[QUOTE=Lærke;728661]:lol: om nom nom nom nom det her er lækkert mor! :tihi:

Han er dejlig :hjerte:[/QUOTE]

:lol: Jeg har slet ikke tænkt på det som om nom nom før nu. Men det ER jo netop det han siger!! Dygtige Ib kan tale!!

Hun synes det lyder som hende selv, gætter jeg på :rulleøjne:
Nåh, de to andre sad og kiggede lidt, men da der ikke kom flere lyde, Creamy sov og der ikke dukkede fremmede katte op, så sov de videre…
Men det var sgi godt nok hurtigt de blev vågne! :smiley:

[QUOTE=Ann R;728684]Hun synes det lyder som hende selv, gætter jeg på :rulleøjne:
Nåh, de to andre sad og kiggede lidt, men da der ikke kom flere lyde, Creamy sov og der ikke dukkede fremmede katte op, så sov de videre…
Men det var sgi godt nok hurtigt de blev vågne! :D[/QUOTE]

Nårh jeg har altså stadigvæk ondt af dem. Tænk at blive vækket af sin søde søvn og være i alarmtilstand…:klappekat: