Farligt med webcam

Jeg er simpelthen bare flad af grin… -LOL-LOL-LOL

http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1393974.ece

Hold op hvor må det have været sjovt. Bare at se dem i ansigtet imens -LOL-LOL

:høhø: så ka de lære det - ka de

Fåååårk!!! Skummelt! Jeg hader sådan noget, bliver totalt bange!! Sæt lige en advarsel på om at det er vold-skummelt!

Jeg kan samtid godt se det sjove i det… Stakkels drenge, hold op de må være blevet bange…

-LOL

Så sjovt, og fed måde at reklamere for en film :slight_smile:

Okay… det beviser det… jeg har vist set for mange film. :høhø: :stuck_out_tongue:
For jeg vippede ikke engang med et øjenbryn :sorry:

[quote=Ann R;430993]Okay… det beviser det… jeg har vist set for mange film. :høhø: :stuck_out_tongue:
For jeg vippede ikke engang med et øjenbryn :sorry:[/quote]

Jeps… man ved præcist hvad der sker med hende, så man skynder sig at skrue ned for lyden og så ellers holde øje med tilskuerne :smiley:

(Og jeg er en kylling, som ikke tør at se gysere! )

[quote=Ann K;431003]Jeps… man ved præcist hvad der sker med hende, så man skynder sig at skrue ned for lyden og så ellers holde øje med tilskuerne :smiley:

(Og jeg er en kylling, som ikke tør at se gysere! )[/quote]
Næh, ingen af delene - jeg syntes bare ikke hun var specielt skræmmende. Det foregik jo så langsomt at der ingen chokeffekt var, så…
Det er det jeg siger - for mange film :wink:
Faktisk er de mest skræmmende film netop dem, hvor man ikke ser noget, hvor stemningen skaber uhyggen. -what Vores egen fantasi er som regel bedre end noget nogen FX-folk kan frembringe :wink:

[quote=Ann R;431004]
Faktisk er de mest skræmmende film netop dem, hvor man ikke ser noget, hvor stemningen skaber uhyggen. -what Vores egen fantasi er som regel bedre end noget nogen FX-folk kan frembringe ;)[/quote]

Som paranormal activity :slight_smile:

Var inde at se den film, forventede virkelig at nu skulle jeg skræmmes… Men hmm, må være blevet imun over for gysere, for kan simpelthen ikke finde en der skræmmer mig… Men god var den da, og den er også blevet til en del af filmsamlingen

hehe hvor sjovt :tihi: en af de bedre påfund:tihi: