Fars dyne mis

hejsa

jeg har for kort tid siden fået en ny sommerdyne, men det er så ikke længere min dyne, for trixie er helt vild med den, hun sover på den om dagen og man ka næsten ikke får hende fjernet fra sengen, selv om natten vil hun sove på dynen og normalt vil hun sove i sengen, men jeg skal lige love for at det gør hun nu, hun protestere vildt når man skubber til hende.
hun er ved at udvikle sig til en rigtig far misser, hun følger mig rundt i huset, går med på toilet osv, hun har osse fået sin faste plads her på bordet ved siden af min skærm

Hvor er det dejligt :slight_smile:

Zorro min sorte fertile hankat, er også pludselig blevet en rigtig sengekat, og ligger nærmest i ske med mig - noget han ikke har nedladet sig til før…man er vel hankat -høhø men nu er han der hver nat -forelsket

Johnny, er det bare mig, eller er dit profilbillede væk ? - du var så pæn med det blå hår -muhaha

det må da være dig, for det er da stadig på og har ikke være fjernet

[cat01.gif]
Hehe
Den kat ved hvad den kan lide -thumbs

Kan ikke se dit billede -græd

Underligt -rulleøjne

Jeg kan heller ikke se billedet

Hvor skønt med en puttemis… fars pige :slight_smile:

hmmmm, fatter jeg ikke en bjælde af, nå osse ligemeget, der skal et nyt på

-what Johnny er usynlig…

årh det er så hyggeligt når man har en ekstra puttetrold i senegn . zalsa ligger altid ved siden af min hovedpude, og hulk har ikke rigtig fundet sin faste plads endnu. ikke andet end ved siden af sin fars skærm på et tæppe vi nu har lagt til ham . det kan ses i mit galleri, inde under hulk.

men nyd det johnny, til vinter skifter du jo dyne igen :stuck_out_tongue:

Nåååå, du er da nødt til at købe en lille minidyne til hende,eller en ny til dig selv -høhø
Dejligt når misserne viser sådan en troskab og holder af -love