Farve kombimationen

Er der nogen af jer garvede kattemennesker er helt præcist kan fortælle mig farverne på min supoer dejlige huskat Shecas. Hun har sarte striber fra ryggen og ned, så dte må være Makrel tabby, så er hun lidt rød, det nå være tortie. Hendes grå er meget varieret fra mørkegrå til sølv. Overalt på kroppen er hun helt hvid i bunden.

På forhånd tak [bigloony]

blåtortie silver makreltabby m/hvid

Hi hih i tusinde tak søde Poly, den havde jeg aldrig gættet…men igen har jeg desværre heller ikke så meget erfaring med farver

hun er enten en fs0923 eller en gs0923
Jeg tør nemlig ikke udfra billedet sige om hun er sorttortie eller blåtortie
Nogle kalder forøvrigt tortietabby misser for torbie
Brita

ALTSÅ…jeg glemte jo det allevigtigste
HUN ER BEDÅRENDE -love smuk og dejlig

HI HIN HI Tuusinde tak britta…Ja det er hun, hun er fra Ingeskattehjem, og den dejligeste mis i hele verden.

Hittemisser ER et hit…derfor de hedder hittemisser [smilie=hate-tunz.gif] og lidt fordi de er missernes pendant på hittebørn som jo er svigtet af den ene eller anden grund. OG det er hittemisser som oftest også.
Brita

Ja hende her havde gået rundt et stykke tid på en golfbane, og pludselig var der nogen der fandt hende i en ventilations kannel i jorden. Helt udmagret,sulten og meget træt. da vi så hende på kattehjemmet, var hun stadig meget mager, men fukd af energi. Hun var ca 6måneder, og var den eneste “store” , alle de ander var små og meget søde killiger. men som hun sad og stak poten ud til min datter hele tiden, var vi bare solgt. da vi trådte ind af døren og satte os med en kop kaffe, hoppede hun rundt på vores alles skød, endte på mit, og faldte i søvn. Hun har været dronning i huset siden.