ja jeg er kommet i tvivl om denne lille fyrs farver, men jeg mener han er rød sølv tabby, men jeg er kommet i tvivl om sølvet og tabby’en, hvad mener i?? er “tabby’en” en ghost markering?? i må gerne begrunde jeres svar:).
Det har været så grinagtigt med dette kuld, først var der tvivl om kønnet, som først var kun piger, så var det to drenge og en pige, og nu er der tvivl om farven på den røde, og ikke nok med det, så havde jeg total udelukket at der var blå øjne på de hvide, men det mener jeg så de har nu, det har været en rigtig rodet omgang:p:høhø::D:ups:
Umiddelbart synes jeg ikke det ser ud som om der er sølv i ham
- men det kan selvfølgelig være svært at afgøre på billeder
…
Nu er det ved at være et stykke tid siden vi har haft sølvkillinger,
men jeg fandt nogle gamle billeder frem, og de sølvkatte vi har haft
har været helt lyse/hvide i ansigtet samt på benene, når de er helt små.
Har du nogle billeder af ham, hvor han er lidt yngre??
Prestige.
Jeg aner intet om farver, men bliver altså nødt til at skrive i denne her tråd alligevel.
Bliver nødt til at skrive at uanset hans farve, så er han da bare noget af det skønneste.
Hej Christina, jeg vedhæfter lige et par stykker fra fødslen samt fra han var få dage:), det er godt nok svært at hitte rundt i for der der også noget med de der motorbriller, men kan desværre ikke huske, hvad det skulle indikere??:fløjte:
“Motorbrillerne” plejer ofte at være tabbykattene der har dem. Men synes også
at have oplevet killinger have dem, hvor de er forsvundet som voksne.
Jeg synes stadig ikke han ser ud til at være sølv, men igen er det svært at
afgøre på billeder, og det kan også variere fra kat til kat hvor tydeligt det ses…
Hvis du puster ham i hårene på nakken, er han så hvid i bunden??
Jeg vedhæfter lige et billede af 2 rødsmoke killinger vi har haft engang - og
der ser man tydeligt sølvet. De er ca. 3 uger på billedet.
Han er rimelig lys i bunden, dog ikke hvid som nogen siger de skal være for smoke/sølv, Christina, mener du han er d og kun rød???
Hmmm… Jeg synes det er svært at se… Jeg er ikke så god til at se tabby på
røde og creme killinger, da de jo har de der ghost marks… Men enten er han
rød eller også er han rødtabby - tror jeg
Men hvis han er tabby synes jeg dog ikke han har vildt tydelige markeringer
på kroppen…