Farve

Hvorfor f… skifter siden farve hele tiden - det er ikke til at finde ud af :roll:

Fodi jeg sidder og leger Poly :wink:
I skal se forskellige farver/design , så i har noget at vælge imellem når den tid kommer :wink:

Hold op med det [smilie=hate-cry2.gif]

JEg bliver også helt forvirret [smilie=hate-cry2.gif]

Men kan nu meget godt lide denne her :wink:

Synes bare der skal være nogen, så man selv kan vælge.
Har jeg osse stemt

Kan man ikke stemme om :smiley:

Jeg synes også det var en god idé man selv kunne vælge…

I skal nok få det som i vil… roooooolig nu, i stresser mig [smilie=hate-cry2.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

I vil bare brokke jer, ja i vil [smilie=hate-rosik.gif] [smilie=hate-guns.gif] [smilie=hate-cry.gif]

Jeg er lidt ligeglad med farven, men jeg VIL have poterne tilbage [smilie=hate-cry2.gif]

Det er da også en brokke tråd, er det ikke :wink:

[smilie=hate-bluekiss.gif]

man kan faktisk alve om på ikonerne her i denne forum type så de ka blive til kattepoter,kattehoveder el hvad man nu ka hitte ud af og så skifter ikonet farve når der er nye indlæg

Hvor Johnny HVOR

Æv havde regnet med at denne kategori ALDRIG ville blive brugt…det vil jeg gerne lige brokke mig over at den er!

Johnny nu må du da have spist de to sæler og de 30 fisk. Hvor ændre man íkonerne? Altså uden at ændre den selve lay-outet for jeg vil have mit grønne potte layout, men gerne kattehoveder.

Hvad er det for noget med ungkat og gammel hankat osv? Jeg nægter at være en gammel hankat. Jeg er en spænstig, slank pigemis ja jeg er.

det der med ikon skift er kun noget Mb ka lave, jeg er ved at undersøge hvordan

[smilie=hate-malol.gif] [smilie=hate-malol.gif] [smilie=hate-malol.gif] [smilie=hate-malol.gif] [smilie=hate-malol.gif]

jeg er helt enig med Mai - det er jo ikke fordi de er specielt flatterende de navne vi nu har fået?! jeg syntes da også godt jeg kunne være en spændstig, slank pigemis eller noget i den dur !

jeg kan godt høre jeg overhovedet ikke har fået styr på denne side endnu. hehe hvr kan man ændre layout og det eller er det kun mb der kan det hele ?

det er ikke noget der er muligt her, denne tråd er en der er flyttet over fra det første forum der var gang i.

hvorfor er denne tråd kommet med over -høhø