Farvebedømmelse

Hej folkens

Jeg tænkte på, om der er nogle af jer klog hoveder herinde der kan hjælpe mig med at farvebedømme min lille pige, som jeg fik hjem her igår. Jeg har forsøgt at tage nogle billeder af hende i sollys.

Det sidste billede er kun med fordi jeg synes hun så så sød ud :ups:

Jeg tager med glæde imod jeres farvebedømmelse og hvilken type aftegning hun har -hvis dette kan ses ud fra billederne :slight_smile:

På forhånd tak for hjælpen :stuck_out_tongue:

Sort tortie tabby - og som med mange (semi)langhårede, så har hun ikke noget særligt tydeligt mønster, men på billede to ligner det umiddelbart at hun er sort tortie blotched tabby, men det sidste ligner måske mere at hun er makrel. :høhø: Kan du ikke tage billeder af hende fra ryggen, og fra begge sider med håret glattet pænt ned, og ikke strittende :slight_smile: Så er det nemmere at sige om det er den ene eller anden slags tabby…

Hun er sort tortie tabby :slight_smile:

Står det ikke på hendes stamtavle ???

Quantis - Hun er huskat :slight_smile:

Jeg vil sige, at hun er sort tortie og makreltabby . . . . og forøvrigt ser hun rigtig dejlig ud :slight_smile:

Eife, kan prøve at tage billeder af hende enten lidt senere (imens der stadig er lyst) eller imorg’n, så må vi se om det hjælper lidt med at opklare det :slight_smile:

Quanti’s, ja hun er ganske vist en alm. huskat, men ikke desto mindre, en dejlig en af slagsen :smiley:

Til jer andre siger jeg også tak for jeres bud, altid dejligt med hjælp når jeg selv ikke er så meget inde i det med aftegninger og farver.

NÅÅÅÅÅÅ det vidste jeg ikke sorry !!

Nu er der jo ikke almindelige katte, men hende her er da en ualmindelig smuk og dejlig kat. :hjerte: