Farvel alle sammen!

Jeg skal i seng nu da jeg skal op kl. 6 imorgen. turen går til jylland hvor jeg vil residere i en uge, og kommer til at mangle min smukke skønner misser! :ked::brist: :rip:

Men i må have det forfærdeligt dejligt og nogle gode debatter så længe :slight_smile:

Hvis jeg kan nå det vil jeg se om jeg kan stjæle en pc i det jyske :slight_smile:

Jeg glæder mig SÅ meget og håber det bliver dejligt vejr så jeg kan bade i vesterhavet og få solet mig lidt :fin:

Jeg kommer til at savne jer alle sammen frygteligt meget :S :ked:

så pas nu godt på jer selv og hinanden imens jeg er væk!

Knus og kram
Gry

god tur herover til det jyske.
de lover jo godt vejr fra søndag

Rigtig god tur Gry - håber vejret vil være med dig

:kryds::kryds::kryds:

God tur !!

God tur til jylland. Jeg vil så lige give dig et råd med på vejen.

Skal du stjæle en PC skal det være efter kl 15.30 der går Politiet nemlig hjem :høhø:

Jamen Gry, hvorfor dog den sure smiley? Skal du ikke på ferie? :slight_smile:

Ha’ en rigtig dejlig uge i det jyske :slight_smile:

God tur! :smiley:

Hvis I får sol mens det regner på Sjælland, så bliver jeg altså lidt småmopset :venter:

[quote=Itzy Bitzy;226808]God tur! :smiley:

Hvis I får sol mens det regner på Sjælland, så bliver jeg altså lidt småmopset :venter:[/quote]

hahaha! Så skal det næsten blive godt vejr :stuck_out_tongue:

Kan du have en rigtig dejlig uge Gry :inlove:

God ferie!

Et tip fra en erfaren bade-campist fuldbefaren udi DKs badestrande: Vær forsigtig, når du bader i Vesterhavet!
Der kan blive meget hurtigt dybere, end nogen kan bunde, der kan opstå “hestehuller” og udgående strømme, og så er man alvorligt på den!
Hvor er det helt præcist, mht badestrand?

Hold dig altid indenfor der, hvor du rigeligt kan bunde! Det er ikke pjat, vestkysten er noget helt andet end østkysten og øerne!

Nyd det friske, kølige vand - men hold dig til navlehøjde, og svøm kun på langs, aldrig svømme udad: Pludselig er strømmen der…

Håber, at du får en solrig, baderig, og dejligt ufarlig ferie :ok:

Jeg bader som jeg lyster - nå!

og turen går hjem imorgen. Det har været vådt og sandet og blæsende. Det har været fedt!

Venner, sol sand, rollespil, frisk luft, og masser og atter masser af rollespil.

Men jeg glæder mig meget til at sove i min egen seng og ligge og nusse med min kat. Jeg har haft en lånekat heroppe, men jeg savner sgu min willow suk

Glæder mig til at komme hjem og brede mig i min egen seng Gg Det er sgu underligt at skulle dele en meget lille tomandsseng med en veninde i en hel uge.

Ude godt men hjemme bedst :slight_smile:

Watch out sjælland. Mama is coming home!

[quote=Gry Gressbakken;231290]Jeg bader som jeg lyster - nå!

[/quote]

Aaii Gry - det var ikke pænt.

Misi gav dig bare et velment råd om vesterhavet, da det kan være farligt.

[quote=MiSi;227385]God ferie!

Et tip fra en erfaren bade-campist fuldbefaren udi DKs badestrande: Vær forsigtig, når du bader i Vesterhavet!
Der kan blive meget hurtigt dybere, end nogen kan bunde, der kan opstå “hestehuller” og udgående strømme, og så er man alvorligt på den!
Hvor er det helt præcist, mht badestrand?

Hold dig altid indenfor der, hvor du rigeligt kan bunde! Det er ikke pjat, vestkysten er noget helt andet end østkysten og øerne!

Nyd det friske, kølige vand - men hold dig til navlehøjde, og svøm kun på langs, aldrig svømme udad: Pludselig er strømmen der…

Håber, at du får en solrig, baderig, og dejligt ufarlig ferie :ok:[/quote]

hvor har du ret, jeg har en kammerat som har været livredder ved vestkysten og om sommeren havde han aldrig 2 min hvil, der var konstant en der var i knibe ude i vandet og hvert år er der tyskere og hollændere der skal reddes fordi de ikke tro på det er så lumsk et farvand, vesterhavet er et af de slemme hav

Gry, gode råd er velment.

Vi på kattegale bekymre os om dig og så har du altså også bare at svare pænt igen :slight_smile:

Velkommen hjem… SÅ er det derfor du har været så stille :D:D

[quote=Annette O;231301]Aaii Gry - det var ikke pænt.

Misi gav dig bare et velment råd om vesterhavet, da det kan være farligt.[/quote]

Ja, og god grund til at advare der, indenfor de seneste 14 dage- 3 uger, er der desværre druknet 3 mennesker derude :ked:

Jeg hader faktisk, når jeg selv eller min eks er på ferie med børnene ved Vesterhavet. Er så utrolig bange for, at der skal ske dem noget.

Til gengæld er jeg helt rolig, hvis de bader i en pool eller ved Amager Strand.

[quote=Vivi_Fletcher;231470]Jeg hader faktisk, når jeg selv eller min eks er på ferie med børnene ved Vesterhavet. Er så utrolig bange for, at der skal ske dem noget.

Til gengæld er jeg helt rolig, hvis de bader i en pool eller ved Amager Strand.[/quote]

Vi har lige været på ferie derovre og der var skilte ved stranden med advarler om understrøm og hvordan man burde svømme, hvis trømmen tog én… -whatlidt uhyggeligt.

Ja, jeg havde ikke lige set sådan nogle skilte før, men det var da nok godt de var der.

Vi er heroppe med to der bor her. den ene er født og opvokset her så han kender stranden, vejret og det hele.

Mirea, min kommentar/udbrud kom sig af at jeg er træt af at folk himler op som om man dør i det sekund man kigger på en bølge. det irriterer mig.

Vi er voksne ansvarsfulde mennesker og passer naturligvis godt på os selv og hinanden.

om en time eller to kører vi til toget, og så går turen hjem. jeg fik min dukkert i vesterhavet. og fik røvtur af bølgerne. brændingen er vildt voldsom. jeg har små sår over det hele på mine ben. Men det var godt nok lækkert - slet ikke koldt.

Så vi blev våde i både vesterhavet og limfjorden, og jeg har kun fået småsår pga. sten m.m.

[QUOTE=Annette O;231301]Aaii Gry - det var ikke pænt.

Misi gav dig bare et velment råd om vesterhavet, da det kan være farligt.[/QUOTE]

[QUOTE=birtheras;231310]Gry, gode råd er velment.

Vi på kattegale bekymre os om dig og så har du altså også bare at svare pænt igen :)[/QUOTE]

[QUOTE=Vivi_Fletcher;231470]Jeg hader faktisk, når jeg selv eller min eks er på ferie med børnene ved Vesterhavet. Er så utrolig bange for, at der skal ske dem noget.

Til gengæld er jeg helt rolig, hvis de bader i en pool eller ved Amager Strand.[/QUOTE]

[QUOTE=Dorthe Andersen;231518]Vi har lige været på ferie derovre og der var skilte ved stranden med advarler om understrøm og hvordan man burde svømme, hvis trømmen tog én… -whatlidt uhyggeligt.

Ja, jeg havde ikke lige set sådan nogle skilte før, men det var da nok godt de var der.[/QUOTE]

Ved stenbjerg bader vi altid så vi kan bunde. ikke til navlen dog for så står vi i store sten, og de ligger i brændingen og den gør altså møg ondt at få røvtur på (taler af erfaring. fik 3 turer idag da vi badede…av!)

Hver gang vi badede var der en strandvagt og så badede de andre. Så der var hele tiden en der sad og kiggede på imens de andre badede.

Jeg ved godt at mange undervurdere vesterhavet, men vores gruppe er altså ikke en af dem. Vi har strandkendere med der er vokset op på denne strand.

Jeg tager den til mig. Mirea, undskyld, min irritation burde ikke være gået ud over dig, og det undskylder jeg. du er jo min veninde og jeg ved at du kun vil mig det bedste i verden. Ved ikke helt hvorfor lunten var så kort lige der. Det er jeg altså ked af. Det var tarveligt og fuldstændigt uberettiget. knus Håber du tager imod min undskyldning.