Farvel allesammen

I må have det godt. - Den næsteuges tid… -høhø
For i morgen tidlig kl. 4, rejser vi en uges tid til Cypern. [smilie=hate-bravo.gif]
Misserne + hunden, har full time “babysitter” herhjemme, så vi rejser med god samvittighed.

Skal sende jer alle en lille tanke, når jeg ligger i poolen med en lille drink

Rigtig god tur Poly…

håber i får super vejr - lidt a la -waytohot …

hav en skøøøøøøøøøøøøøøøøn ferie og -partytime

Glæder mig til at se billeder når i er kommet hjem…

Knuser og -pote dask

jeg håber at det regner og blæser og er minus 10 grader -rækkermegatunge -nananana -xxrotflmao

EJ PJAT. I må have en SUPER dejlig tur. -bear -bear

Åååhhh hvor lyder det dejligt [bigloony]

Nyd lige et par drinks for mig, ok? Rigtig god tur, “ses” herhjemme igen -thumbs

Hmmm, behøvede vi vide det. -øøøvvvs Der er virkelig alt for varmt dernede -altforvarmt
Jeg vil da meget hellere i haven med misserne -snydt Og jeg er slet ikke misundelig -snydt

I må have en rigtig dejlig ferie med skøn afslapning og dejligt vejr -dans -hop -wow r

[bigloony] [bigloony]
Rigtig god tur til syden, Poly, må I få det rigtug dejligt.

Jeg håber at i får en rigtig god og fornøjelig tur.

[bigloony] hvor lyder det bare dejligt…
håber at i får en rigtig dejlig ferie… med masser af sol og varme…

Bare det var mig…Suk…

Rigtig go ferie Poly…I har bare at nyde det [bigloony]

Hvad Har du ikke glemt noget eller nogen -græd
Jeg mener der står i Kludetæppet’s kontrakt at du ikke må tage på ferie uden mig -what

Jeg pakker min kuffert nu -thumbs og så venter jeg her på jer -jegkrydser

Og så skal vi ned i den dejlige varme, og bare suge alt den energi i os som man altid får på sådan en ferie -love

Hvis jeg nu ikke lige er hjemme, når i kommer -sorry så bliver i jo nok nødt til at rejse uden mig -ked

Men så må i have en rigtig god tur, og nyde den for os alle -devilangel -waytohot

ha en rigtig dejlig ferie og få nu slappet godt og grundigt af og få suget energi og oplevelser til jer

Ihhh Christie… ønsker jer en dejlig afslappet og spændende ferie med masser af oplevelser og hygge i hinandens selskab.

Kh Annette -lazykitty

Åhhhh hvor det lyder skøøøøøønt … kan næsten ikke vente til det bliver den 8.06 så skal vi også afsted [bigloony]

Rigtig god ferie og husk at nyde hvert et minut

Ja hold da op - der er meget du har skrevet med småt, når man nærlæser. Meeeeeeen, der står osse, at du selv kommer på et af dine tæpper ( gætter på det må være et af de flyvende ) Så vi ses bare dernede… -høhø

Og TAK skal i have allesammen - kufferterne ER pakket [smilie=hate-tunz.gif]

Hvor lækkert Poly, bare det var mig.

Rigtig god tur og tage lige noget -waytohot med tilbage igen.

Hvem der dog bare skulle rejse andre steder end til Jylland… -LOL

I må have en rigtig god tur -waytohot

I må have en rigtig god tur -bay -waytohot

Rigtig GOD tur - er slet ikke misundelig, der er sikkert alt for varmt og ulideligt -waytohot

Ej, hyg jer, det bliver lækkert -bananer

-bay

Her er der da også dejligt G