Farvel Basse

Kære Basse

Du var min første skovkat.
Stor, rød og kluntet med måne-ansigt. Elskelig som bare pokker.
Du bragte liv i mit liv, og du modtog mig altid med glæde og kærlighed. Tak for de gode år, vi har haft sammen. Jeg vil aldrig glemme dig, du mit røde uhyre :ked:

Hvil i fred, Balthazar Basse Bamse Månemand :hjerte:

Årh nej nej nej… Mine dybeste kondolancer. :ked:

:rip:

Åh nej,hvad er der dog sket? :brist:
-kramer

Farvel, smukke Basse. Du skulle jo have haft mange flere år hos Pernille. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Det gør mig ondt :ked:

God rejse, smukke dreng :lys:

Årh nej det er jeg virkelig ked af :ked:

:kram:

:lys:

Nej nej nej

Det gør mig ondt :frowning:

:rip: Basse

Det er jeg rigtig ked af :trøste:

God rejse Basse :lys:

Ord er slet ikke nok :ked:

Tak for vi fik lov til at passe den herlige Basse de par dage for en måneds tid siden. Han var en helt vidunderlig fyr, som (med stor smerte for os ;)) æltede sig ind i vores hjerter. Han var en dejlig ener :hjerte:

Kæmpe kram til dig, søde Pernille :kram:

Masser af varme tanker, Rune og Lykke

Det gør mig ondt Pernille, hvad er der sket?

Basse var til almindeligt sundhedscheck i sidste måned, hvor dyrlægen roste ham. Jeg nævnte, at han havde tabt sig, men da jeg var begyndt med at fodre alternativt i foderbræt/foderlabyrint, så mente dyrlægen, at det var helt ok. Basse har altid været godt i stand.
Her på det sidste begyndte Basse at isolere sig. Han lå meget på badeværelset, og det har han før i perioder gjort, så det tænkte jeg ikke meget over.

Da jeg kommer hjem fra Vamdrup igår, møder jeg min nabo, som kigger efter misserne, og hun siger, at Basse virker syg. Han kommer ikke og siger velkommen, han spiser ikke rigtig og hun har indtryk af, at han heller ikke går på bakken.

Jeg talte med tidligere ejer igår aftes, og hun mente vi lige skulle se idag an. Jeg kunne dog mærke på min mavefornemmelse i formiddags, at det var på tide at komme til dyrlægen.

Basses tandkød og næse var blevet gule. Dyrlægen var meget sikker på, at han led af akut blodmangel, og at han desuden havde alvorlige problemer med sit galde- leversystem. Vi kunne godt tage en blodprøve, men hun kunne ikke garantere nogen behandling, som kunne hjælpe ham. Blodtransfusion var han for svag til, og det ville måske bare trække pinen ud.

Det er gået rigtig stærkt. På kort tid er Basses vægt gået fra 6,5kg til 5,4kg. idag.

Hvor ville jeg gerne kunne have gjort noget mere for ham! Jeg sidder tilbage med en følelse af modløshed, frustration og uendelig tristhed. Min Basse har det godt nu, men hvor savner jeg ham dog uendelig meget allerede :hjerte:

:sørger: smukke Basse

:lys:

Nej hvor trist :’(

:lys:

:kram:

:lys:

Åhhh jeg føler med dig , og det er jo ingen trøst , at du jo ikke kunne gøre mere for ham, savnet er jo lige stort!:trøste::lys: og nu lide din lille Basse ikke

Mange tanker fra Cats og Conni

Åh Pernille, hvor gør det mig uendeligtondt du har måtte tage afsked med Basse, det er alt for tidligt.
god rejse smukke Basse

Hvor er det trist, det gør mig ondt :kram:

bon voyage Basse :lys:

:lys: