Farvel Basse

Åh nej da Pernille :ked:
Det gør mig virkelig ondt, og jeg sender dig det STØRSTE cyber-trøste-kram.

Åhh nej Pernille :trøste:

Det gør mig virkelig ondt :kram:

Ja, ved næsten slet ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg gang på gang bliver skræmt over hvor hurtigt det går med dem nogen gange :ked:

:lys: for din smukke Basse-dreng

Årh nej :frowning:
Søde Pernille, jeg sender dig de varmeste tanker og kæmpe krammere.
Sov sødt Bassemand :hjerte:

:kram:

God rejse smukke Basse:lys:.

Det gør mig ondt :kram:

:rip: smukke mis

Det gør mig ondt.

Det gør mig virkelig ondt.

:lys: Sov godt søde Bassemand.

:kram:

Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

:lys:

Åh, det var jo ikke sådan, det skulle ende :ked:

Det gør mig ondt, Pernille. Jeg ved godt, det næsten ikke er til at bære :trøste:

Hvil i fred, skønne dreng :hjerte:

:kram:

:lys:

Åh nej, det gør mig virkelig ondt. :ked:

:kram:

God rejse, Basse :lys:

Det gør mig simpelthen SÅ ondt :ked:
Men hvor var det dog godt, at du fulgte din egen mavefornemmelse så Basse kunne komme herfra på en værdig måde og ikke skulle lide unødvendigt :trøste:
:kram: :lys:

:lys:

Mange tusinde tak, alle sammen.

Jeg opgav kampen til tårerne igår kl. 21, gik i seng og er lige vågnet. Der var ingen rød stuetiger i fodenden :frowning:
Beslutningen var helt rigtig, men chokket, over at den var nødvendig, har ramt mig. Det gik alt for hurtigt. Hvorfor havde jeg ikke bemærket noget, noget før? Basse skjulte sin sygdom så godt, så da jeg endelig stod ved dyrlægen, så havde han det rigtig, rigtig skidt. Min Basse, som var glad for alt og alle, men alligevel mest glad for mig.

Av, nu tuder jeg igen.

-kramer

[QUOTE=Pernille DL;1120774]Mange tusinde tak, alle sammen.

Jeg opgav kampen til tårerne igår kl. 21, gik i seng og er lige vågnet. Der var ingen rød stuetiger i fodenden :frowning:
Beslutningen var helt rigtig, men chokket, over at den var nødvendig, har ramt mig. Det gik alt for hurtigt. Hvorfor havde jeg ikke bemærket noget, noget før? Basse skjulte sin sygdom så godt, så da jeg endelig stod ved dyrlægen, så havde han det rigtig, rigtig skidt. Min Basse, som var glad for alt og alle, men alligevel mest glad for mig.

Av, nu tuder jeg igen.[/QUOTE]
Åh Pernille, jeg ved jo (desværre) alt for godt hvordan du har, kan ikke lindre din smerte, kun give dig et kæmpe cyperkram

:rip: Basse

:kram: