Farvel Buster

I dag kl. 14.10 fik Buster fred.

Buster boede hos mig i 12 år, og blev 13½ år gammel.
Siden omkring 1. december har maven drillet, og der var intet at se i prøverne.

Lige før nytår blev han forkølet, virkede det til. Han fik vejrtrækningsbesvær, spiste ikke og var apatisk.
Ved dyrlægebesøg i går blev vi enige om at prøve et døgn med væske, appetitstimulerende mm
I morges var der ingen bedring, så han skulle have fred.

Da jeg kom ud til dyrlægen sad jeg med ham i omkring 20 minutter, fik sagt tak for 12 gode år, fortalt en masse ting og i det hele taget sagt farvel.
Da dyrlægen kom ind tog han nogle billeder af Buster og jeg, som jeg forhåbentlig kan se ordentlig på om noget tid.
Derefter sagde jeg endeligt farvel til buster.

Buster er min første kat, han har haft en stor plads i mit hjerte, og været der i virkelig mange svære situationer.
Da Stine flyttede ind i maj tog han imod hende med åbent hjerte, og jeg er så glad for de måneder Buster og Stine fik sammen.

Jeg kan ikke magte at skulle finde et billede af Buster lige nu, de af jer der er venner med mig på Facebook må se det billede jeg har lagt der.

Buster
6. juni 2004 til 3. januar 2018

R.I.P Buster~ :lys:

1 Synes om

:lys:
Det gør mig så ondt for dig, Louise, for jeg ved, hvor meget du har kæmpet for ham igennem tiden. :troste:
Farvel, dejlige Buster - du var en elsket kat, som vil blive husket af alle her. :hjerte:
:kram:
Buster2013

10 Synes om

Det gør mig så ondt :cry: Louise.

:lys: så han kan finde vejen

1 Synes om

:troste: :riprip: og knus <3

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Tak for billedet - jeg kan se at det er nogle år gammelt. Han skønne blik havde han dog næsten til sidst. Og det var da det blik forsvandt at jeg vidste at det var tid.

Det gør mig virkelig ondt Louise :kram:

Et :lys: for din videre rejse, gamle dreng.

1 Synes om

Det er jeg virkelig ked af :frowning:

Hvil i fred, Buster :lys:

1 Synes om

Hej Louise. Billedet stammer fra en præsentation, du lavede til KG i januar 2013. Jeg håber, det er OK at bringe det, men jeg har altid syntes, Buster var sådan en smuk kat. Jeg var heller ikke i tvivl, da Snehvide skulle afsted, for hun havde også mistet “lyset” i øjnene…:brist:

1 Synes om

Det gør mig meget ondt Louise :kram:

God rejse Buster :lys:

1 Synes om

Det er helt i orden - for det er et smukt billede.
Og jeg kan virkelig se ham i billedet :hjerte:

1 Synes om

Det gør mig virkelig ondt :kram:

:lys:

1 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

God tur Buster :riprip:

1 Synes om

:lys: for Buster på din vej.

1 Synes om

Det gør mig ondt :cry:

1 Synes om

Det gør mig ondt :lys:

1 Synes om

God rejse smukke Buster . du vil blive savnet :riprip:

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt!

:lys: Buster

Stine skal nok passe på dig for Buster. :hjerte:

1 Synes om