Farvel elskede Lille Ged

Tankerne flyver rundt i mit hoved, jeg kan ikke formulere noget som helst der er godt nok!
Igennem alle årene har du været min bedste ven, i perioder har du været den eneste jeg kunne regne med.
Du har været med til alle de store op og nedture i mit liv, jeg kan ikke forstå du ikke er her mere:ked:
Jeg vidste godt du var gammel, men jeg troede du sov, men du reagerede ikke på at jeg snakkede til dig, eller på at jeg skubbede til dit bur.
Da du ikke reagerede på min stemme, turde jeg ikke stikke hånden ind til dig, du lå bare der og lignede du sov.
Lille Ged, ikke bare jeg men også Claus og Jeppe kommer til at savne dig!
Du sørgede altid for at aflede ens tanker med dit snakken og du var tillidsfuld, du stak din snude op til Jeppe ligeglad med risikoen for hans kløer, du troede han var din egen Julle hund. Aldrig mere skal du besøge dine “bedsteforældre” og have Julle til at sove ved siden af dit bur eller dytte snude med hende:ked:

Hvil i fred min elskede Lille Ged, tak for alle de gode år og minder, du vil aldrig nogensinde blive glemt, for måske var du lille men du har sat kæmpe aftryk i vores hjerter:rip:

Billedet er fra den gang vi boede bare os to i Ribe

Tak for alt:lys:

:sørger: lille Ged

:lys:

:kram:

:lys:

:lys::kram:

Venligst
Dorthe

Det gør mig ondt :kram:

:rip: Lille Ged

:knuser:

Sov sødt, Lille Ged :lys:

:rip: :kram:

Lille Ged, du har snakket dit sidste knirk, og har gennem årerne sat dybe poter i dit menneskes hjerte. Med tiden dit menneskes hjerte vil hele, og huske dine knirk, ikke med smerte over de er forstummet, men med glæde over, alle de år I fik sammen og gav hinanden.

God rejse lille Ged :lys:
Mvh
Yvonne

Det gør mig ondt :kram:

:kram:

-kramer

God rejse, Lille Ged :lys:

Farvel Lille Ged. Du sov stille ind efter et langt og godt marsvineliv. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:sørger: Lille Ged

:lys: god tur på rejsen, hils mine venner på den anden side

:kram:

God rejse Lille Ged:lys:.

Mange tak

:kram:

:lys: for din videre rejse lille Ged…

:lys: