Farvel, Jack

I dag blev det Jacks tur til at tage over regnbuebroen. :rip:

Han var blevet syg, med en tumor i maven, som inden for den sidste uge pludselig voksede voldsomt, så han de sidste to dage slet ikke ville spise, ikke engang smør som ellers var yndlingsretten over alle.

Så han kom på sin sidste tur til Dyrlægen hvor han faldt i en dyb søvn i armene på has Yndlingsmenneske. :ked:

Farvel, lille Jackson. Du blev slet ikke så gammel som vi havde håbet på! Men nu kan du spise alle regnbuelandets guffer uden at ha’ ondt!

:lazykitty:

:rip: Jack :ked:

[ATTACH=CONFIG]43362[/ATTACH]

:rip: god rejse over broen :ked:

:lys:

Det gør mig ondt :ked:

:rip: lille Jack - god rejse, og hils min Cinnamon :hjerte:

Sov sødt smukke Jack :rip:

:rip:Jack:rip: God rejse …

Det er så frygteligt at miste :ked:

Det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

Det gør mig ondt :frowning:

:lys: for Jack

Det gør mig ondt :frowning:

God rejse lille mis :rip:

Farvel Jack - skinnende sorte kat. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:kram: til dig

og :lys: for Jack

Det gør mig så ondt :frowning:
God rejse lille mis :lys:

Det gør mig ondt at høre

god rejse lille mis

Det gør mig ondt :lys:

Det gør mig ondt Trekkie. :frowning: Kys Basil på panden fra mig - jeg er sikker på at han savner sin ven :trøste:

God rejse Jack :lys:

[QUOTE=Ann R;627446]Det gør mig ondt Trekkie. :frowning: Kys Basil på panden fra mig - jeg er sikker på at han savner sin ven :trøste:

God rejse Jack :lys:[/QUOTE]

Tak! Jeg er sikker på at Basil savner ham. Allerede om morgenen, INDEN jeg var stået op, og derfor inden der var hverken fundet transportkasse frem eller noget, vidste Basil at der var noget galt et sted. Han kom op til mig i senge (det gør han ellers aldrig om morgenen!) og spandt meget højt og var i det hele taget meget kælen. Det var faktisk lidt sært. Men det var tydeligt at han fornemmede “noget”

Han har ikke ligefrem led efter/kaldt på Jack (ikke som bøv i sin tid gjorde da Banse blev aflivet) men han er pludselig blevet meget mere tolerant overfor både Delle og specielt Ozzy. Ikke at han falder dem om halsen endnu, men … han finder sig i meget mere. I går lå Delle og Basil og sov på hver sin etage af kradsetræet hele aftenen

Go’ rejse, smukke missedreng.