Farvel, lille Kitten

Det gør mig ondt :trøste:

God rejse smukke lille Kitten :lys:

Det gør mig meget ondt :frowning: :trøste:

R.I.P lille mitter

Rip smukke kat! :hjerte:
Men en værdig afsked fik hun!

Farvel, Kitten, dejlige stribemis. Lige nu er der tomt, men mindet om dig forgår ikke. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:rip::trøster:

Endnu engang rigtig mange tak for trøsten.
Det var lidt tomt at komme hjem i dag. Det er sjovt at man nogle gange først oplever hvor meget de små kræ fylder, når de ikke er her længere. Og jeg har endda 4 mere!
Og nu kan jeg da snakke lidt om det hele uden hele tiden at tude.

God rejse smukke stribede Kitten :ked:

:lys:

Jeg tror jeg fik det til at virke. Jeg vil gerne vise det sidste billede jeg tog af Kitten. Det er to dage før vi sagde farvel til hende. Hun gik ud, og så greb jeg kameraet med den der følelse af, at det måske blev sidste gang. Jeg tog en hel serie, men det her er det aller sidste. Hun sidder foran sin elskede katteurt, som hun fik noget med ned i graven.

Ja, smuk til det sidste, selvom jeg godt kan se i hendes øjne på nogle af de sidste billeder at hun ikke har det godt.

Ikke at det kan sammenlignes med jeres savn, men jeg kommer til at savne nye billeder den smukke, udtryksfulde Kitten.:hjerte:

Bon voyage lille Kitten
:lys:

FinnFrode: Ja, hun havde et helt fantastisk udtryk. Og var meget fotogen… Jeg har mange flere billeder på Facebook, men ved ikke om du huserer der? Så nye billeder kan jeg ikke komme med, men jeg har masser I aldrig har set herinde…

Hvis nogle er interesseret i at se billeder, så ansøg mig bare som ven…

God rejse smukke pige :lys: Du var højt elsket og vil blive savnet af alle.

:kram:

:lys:-kramer

Sov godt Kitten :lys: