Farvel min søde lille prut

Det gør mig meget ondt for dig/jer :frowning:

Sikken da en tragisk ende på så kort et liv - i det mindste ved du at det var et godt liv i den korte tid det varede.

:rip: søde lille Alfa

Åh nej, hvor forfærdeligt :ked: Jeg føler virkelig med dig!

Smukke dreng, hvil i fred :hjerte: Dit liv blev alt for kort :hjerte:

Tak for alle jeres søde ord, hvis bare de kunne bringe ham tilbage. Jeg har næsten ikke sovet i nat, fordi jeg kom til at tænke på ham :ked:

Det er nok en af grundende til at jeg ikke selv er opdrætter, jeg har alt for mange følelser…

Har opdrættet hamster da jeg var yngre, også marsvin og kaniner, og når de døde var jeg mildest talt smadret - så jeg ser lige i ånden hvordan jeg så ville reagerer med katte.

Synd du skulle miste ham så tidligt, jeg føler VIRKELIG med dig.:ked:

:trøste:

[QUOTE=Helene;584871]Det er nok en af grundende til at jeg ikke selv er opdrætter, jeg har alt for mange følelser…

Har opdrættet hamster da jeg var yngre, også marsvin og kaniner, og når de døde var jeg mildest talt smadret - så jeg ser lige i ånden hvordan jeg så ville reagerer med katte.

Synd du skulle miste ham så tidligt, jeg føler VIRKELIG med dig.:ked:

:trøste:[/QUOTE]

Man siger jo, at den dag man ikke har de følelser overfor sine dyr - den dag skal man ikke længere være opdrætter. Men nogen gange ville jeg ønske, at jeg havde lidt mindre følelser, når det går galt :ked:

Jeg hørte det i går eftermiddags.
Det gør mig virkelig ondt på jeres vegne, da jeg jo ved hvor glade i er for jeres katte. Og jeg ved i vil gå gennem i og vand for dem.

Jeg nåede jo lige kort at hilse på ham da jeg hentede Mila og Angel. Og ja jeg kan bevidne at han var rigtig kær.

Jeg håber midt i jeres sorg at i i det mindste kan finde en lille smule trøst i at jeres 2 teenage piger (Mila og Angel), klarer sig rigtig godt her.

Mila trives fantastisk og Angel udvikler sig langt hurtigere end man kunne forvente. Jeg tror vi er de helt rigtige slaveofre til de to prinsesser.
De har stort set tyranniseret os fra dag 1:hjerte: og har således nu deres egen buffet på 5 forskellige retter inklusive den blanding jeg fik med fra jer.:tihi:

Og som jeg har sagt tidligere er i altid velkommen til at kigge forbi og besøge Deres Kongelige Højheder.

Men indtil da vil jeg føle med jer i jeres sorg, jeg ved jo selv hvor frygteligt hårdt det er at miste vores elskede misser.
De varmeste tanker herfra.
KH
Frans

[QUOTE=GeorgGearlos;585176]Jeg hørte det i går eftermiddags.
Det gør mig virkelig ondt på jeres vegne, da jeg jo ved hvor glade i er for jeres katte. Og jeg ved i vil gå gennem i og vand for dem.

Jeg nåede jo lige kort at hilse på ham da jeg hentede Mila og Angel. Og ja jeg kan bevidne at han var rigtig kær.

Jeg håber midt i jeres sorg at i i det mindste kan finde en lille smule trøst i at jeres 2 teenage piger (Mila og Angel), klarer sig rigtig godt her.

Mila trives fantastisk og Angel udvikler sig langt hurtigere end man kunne forvente. Jeg tror vi er de helt rigtige slaveofre til de to prinsesser.
De har stort set tyranniseret os fra dag 1:hjerte: og har således nu deres egen buffet på 5 forskellige retter inklusive den blanding jeg fik med fra jer.:tihi:

Og som jeg har sagt tidligere er i altid velkommen til at kigge forbi og besøge Deres Kongelige Højheder.

Men indtil da vil jeg føle med jer i jeres sorg, jeg ved jo selv hvor frygteligt hårdt det er at miste vores elskede misser.
De varmeste tanker herfra.
KH
Frans[/QUOTE]

Ja, du nåede at møde ham :slight_smile:

Og jeg er så glad for, at i blev de nye dåseslaver til Mila og Angel, da jeg føler, at i kan give dem det helt rigtige hjem, det trøster os meget i denne tid, hvor vi har måtte tage afsked med to katte indenfor kort tid.

Men hvor vi dog savner vores små misser, vi holder jo af dem - hver og en.

Ej hvor er det altså bare hårdt:ked::rip: lille mis

:trøste: Åh hvor jeg føler med dig Susanne, det er lige hårdt nok, alt hvad du nyligt har været igennem med dine katte.
God rejse lille smukke Alfa:lys:.

Tak, ja jeg mister snart pusten :ked: