Jeg har jo frygtet denne dag længe, så derfor er det faktisk en lettelse at det nu er overstået … kl. 09:45 var min smukke stribemisling væk for altid
Hun har jo haft ‘‘noget’’ med maven i længere tid, delvist slået ned af pencillinkurer, men som altid vendte tilbage og sidste gang lovede jeg hende og mig selv, at næste gang var det slut.
Det vidste sig så nu hos dyrlægen, at hun osse havde meget forstørret lever … så jeg er ikke i tvivl om at jeg har gjort det rette for min elskede Ossy, men derfor er det stadigvæk en sorgens dag
Jeg har lagt hende på hendes yndlingsplads ved brændeovnen, så de andre katte har mulighed for at snuse til hende og sige farvel … og så begraver jeg hende senere i dag.
God rejse musling … trist at du ikke nåede at opleve din 7 års fødselsdag på mandag, men du har det forhåbentlig godt nu
Årh nej Hrönn, det gør mig så ondt for dig
:trøste:
:rip: lille ossy
Så kan jeg godt forstå, du forudså, at det ville være en forfærdelig dag idag
Det gør mig virkelig ondt, søde Uanset om man ved, det er rigtigt at gøre, gør det stadig meget ondt at tage den beslutning.
:rip: Ossy-pige - god rejse til den anden side.
Det er jeg ked af at høre :trøste:
Men det lyder, som om du og de andre katte får taget en smuk og rigtig afsked med Ossy :rip:
:rip: lille pige
god rejse, jeg håber du vil bringe med dig over på den anden side :rip:
Det er dejligt vejr til turen over regnbuebroen for Ossy, så hun får en god rejse.
God rejse lille Ossy-mus - Hils mine venner!
Hrönn, jeg føler inderligt med dig :trøste:
God rejse Ossy
Farvel Ossy, det gør mig så ondt
Hilsen Lisbeth
God rejse lille mis :rip:
Åhh, det gør mig ondt - sov sødt Ossy
Sov godt, smukke mis.
RIP Ossy :rip:
Det gør mig ondt…
Sov sødt Ossy:lys:
:rip: God rejse Ossy :rip:
Og så har jeg lyst til at sende kærlige tanker og trøstekram til dig Hrönn :knuser:
Ossy…jeg fik aldrig mødt dig, men du har alligevel sat potespor i mit hjerte gennem de historier din madmor har fortalt gennem årene…
God rejse - jeg håber Gizmo og Freya stod ved Regnbuebroen og tog imod dig…
Hrönn…det er altid for tidligt, for svært…for umulig en beslutning - også selvom det er det helt rigtige. Medfølende kram til dig :trøste:
Farvel lille Ozzy-mus, god tur over regnbuen :rip:
-kramer
[B]:rip: Ossy :rip:
Et kæmpe :trøste:kram er sendt afsted til dig…
Han var da bare for lækker og sikke nogle skønne grønne øjne
[/B]