Farvel smukke Ella

Vi mistede vores kære Ella, da hun den 7. juli blev påkørt af en bil og dræbt.

Kære Ella - vores lille katteprinsesse - jeg kan slet ikke forstå, at du ikke mere kommer ind og snakker med mig, bider mig i håret, eller nyser en stor bussemand på gulvet. :brist: Jeg håber, du ved, hvor meget vi elsker dig, og at vi mangler dig hver eneste dag. :hjerte:

Ella var en meget social og kærlig kat, og hun er meget, meget savnet :hjerte::hjerte: Både blandt os mennesker, samt af hendes bror Ally, som har været meget forvirret over, at hun pludselig var borte. :gruble: Vi var vant til, at hun var inde mange gange dagligt, og her er blevet frygtelig tomt, siden hun døde. :brist:

Ella ligger begravet i vores have. Det er rart at have hende tæt på, men hvor er det dog trist, at hun ligger derude og ikke er frisk og frejdig inde i huset hos os.

Ella havde et helt særlig udseende - flerfarvet pels, hvide knurhår i den ene side og sorte i den anden, og hun havde forskelig farvede poter og trædepuder.
Jeg synes, hun var så smuk, og det gør så ondt, at hun ikke længere kan passe sin smukke pels.

Ella blev 1 år og fire måneder gammel.

:rip: Ella :rip:

Du er højst elsket og savnet.

Lisbeth

-kramer

:rip: lille missepige.

-kramer

-riprip Sov sødt lille missepige.

Det gør mig ondt - der kommer en lang periode du gør ting som du plejer - stopper op og indser der er ikke mere nogen Ella pige

:lys:

:sørger:

Farvel, Ella - smukke og dejlige tortie-pige. Du er savnet. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Det gør mig ondt -kramer

Sov sødt smukke Ella:rip:

:trøste::kram: til dig
Jeg har selv mistet en kat til trafikken, det går såååå ondt :ked:

:rip: Smukke missepige

:lys:

Hvil i fred :trøste:

:sørger:

Føler med dig !!!

RIP smukke pige :rip:

-kramer

:trøste: Det gør mig ondt.

:rip: god rejse lille Ella.