Farvel til min lille hund

I går havde jeg en meget trist dag.Vi måtte sige farvel til vores elskede hund,som vi har haft i 11 år.Hun blev opereret for en md. siden,da hun havde en knude i en brystvorte.I begyndelsen.efter operationen havde hun det fint,men så gik det pludselig hurtig,da kræften havde spredt sig.Jeg er dog glad for at hun fik fred inden smerterne blev for slemme,men jeg savner hende rigtig meget og det tror jeg også misserne gør,da hun var en rigtig katteven.
R.I.P. min søde Vicki.

trøstekrammer herfra.
Det gør så ondt -men du gjorde det rigtige.

også trøstekrammer herfra

Også mange trøstekrammere herfra.

Måtte selv sige farvel til min hund for lidt over et år siden. Det var hårdt, men godt at vide hun fik fred, efter et langt og lykkeligt hundeliv.

Det gør mig ondt -kramer fra mig

det er så trist at sige farvel… men du gjorde det helt rigtige så vuffi kunne løbe rundt på de evige kød-bene marker…

jeg har altid syntes at noget af det bedste vi kan give vores elskede dyr er et værdigt farvel

-riprip lille vuffi

Knuser og -pote trøste krammer til hele familien…

Trøstekram herfra, det er aldrig sjovt at midste :frowning:

Det gør mig ondt med din hund.

Kram herfra

Hvor er det trist for lille vuffer -riprip
Ved hvordan du har det, det er forfærdeligt at miste nogle af sine dejlige venner -ked

Tak for jeres varme hilsner.Ja jeg er også glad for at vi traf den rigtige beslutning så vi ikke skulle se på at hun blev mere og mere dårlig.Dyrlægen sagde også at vi havde valgt det rette tidspunkt.Det var godt at vide og vi har det allerede bedre med det hele nu.

Også trøste kram fra mig, ved hvor ondt det gør at miste en man bare elsker -ked …
-riprip

Hvor trist, du får også lige en Stor trøstekram herfra mig.

Det er bare så hårdt at tage afsked med vores kære dyr.

Det gør mig ondt med din hund…

-riprip

Det lyder så koldt at sige det, men for mig er det værste altid beslutningen, puha den trækker tænder ud.
Det er hårdt og følelsesladet mens det står på. Det er hårdt i dagligdagen når alle de der små ting, man egentlig ikke tænkte over man gjorde, stadig gøres lige indtil man kommer i tanker om …, det tager lang tid at vænne sig af med. Men lige pludselig forliger man sig med det, og sender med et vemodigt smil kærlige hilsener over regnbuebroen. Man føler en varm taknemmelighed over at have fået lov at dele tilværelse med så enestående en skabning.

Det gør mig ondt at i skulle sige farvel.

Jeg vil tænde et lys for hende!

Mange medfølende tanker og kram til jer i denne svære tid!