Farvel Umbertito

Så gik den ikke længere Umberto, du havde et rigtigt dejligt og langt liv i over 18 år uden en sygedag. De sidste år dog plaget noget af dine stive gigtben men med livslysten og ikke mindst appetiten i behold. Sov sødt gamle dreng.

god rejse

:rip: smukke Umberto

Det var ellers osse en flot alder. Men det bli’r det jo ikke nemmere af!

Farvel, smukke umberto. Hils på den anden side af Regnbuebroen!

:sørger: :ked:

Et godt, langt liv med omsorg og kærlig og til sidst en barmhjertig død - Hvad kan en firbenet ven ønske mere.
Men alligevel - hvor gør afskeden alligevel ondt på os og hvor fylder tomheden efter dem meget.

Vær sød at hilse mine firbenede venner, gamle missedreng, og sig jeg savner dem.

sov sødt lille dreng

:rip: Umberto

God rejse :rip::hjerte:

:rip: smukke dreng…

Farvel, Umberto - flotte 18-årige Brite-dreng. Du har haft et lang og godt liv med Linda, så vemodig er afskeden. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

God rejse smukke gamle dreng :rip:

Fantastisk liv! 18 gode år, og hvor gør det ondt når man må sige farvel efter så lang tids bekendtskab…
VH
Susanne

Tænk, Umbertito blev født på et tidspunkt, hvor det endnu ikke var almindeligt for almindelige katteejere at have computer. Når man bliver hele 18 år gammel, så kan man vist kun have haft et godt liv.

:rip: Umbertito - hils ved broen :hjerte:

Far nu vel, Smukke Umberto :hjerte::hjerte:

Jeg er sikker på at Boscoe og Frøken Friis tager imod dig og passer på dig på den anden side af Regnbuebroen

:lys:

:rip: smukke.

Det er altid svært at sige farvel, men man må huske at glæde sig over de år man fik sammen, flot alder Umbertitto

God rejse, gamle dreng :rip:

Wow en flot alder at opnå, og hvor var han da smuk…sad lige og kiggede på billeder af ham inde på din hjemmeside…smuk smuk dreng :hjerte:

God rejse Umbertito, hils alle de andre ved regnbuebroen :lys:

God rejse smukke gamle dreng :lys:

:sørger: