Farver på burgardiner?

Nu hvor vi får en lillesøster, der også skal udstilles, skal jeg have lavet burgardin til dobbeltbur :slight_smile:

Eftersom jeg også har planer om at købe Sturdi i løbet af efteråret skal jeg have ét bursæt, der skal kunne gå til alle kattene og så kunne jeg da godt tænke mig lidt farveinspiration fra de kloge hoveder, der sidder herinde :smiley:

For dem, der skulle være i tvivl om kattenes farver, kommer her en gentagelse

Fanny er pt. noget lysere end Guinness, men hun er mørk af sin alder, så hun kommer til at ligne ham med tiden.

Heldigvis ligger de jo inden for nogenlunde samme farveskala, så det burde være muligt at ramme noget, der passer godt til dem alle :kryds::kryds:

En flot grøn (hvad det så lige er :høhø:) mener jeg kunne klæde alle misserne.

Den grønne jeg tænker på er lidt ala vissengrøn.

Mit bud :ok:

Hvad med sådan en rigtig flot mørk rød farven.

Tænker også grøn ( enten støvet grøn eller en mørk grøn ) eller måske noget bronzefarvet af en slags- ved dog ikke om det kommer til, at ligge for tæt på kattenes farver…

Man skal passe meget på med helt mørke farver til burgardiner :slight_smile: Guinness er så mørk, at han næsten er sort - og Galliano er mørk chokolade. Jeg har én gang taget fejl af en mørk chokolade og en brun på udstilling, simpelthen fordi burgardinet var så mørkt, at katten næsten forsvandt…

Selv hælder jeg lidt til abrikos, som er Sanders maskefarve, men som også passer fint til de andres farver - men der er jo mange muligheder og det kan også være, abrikos er for konservativt :høhø:

Abrikos er også rigtig pænt, men det bliver måske lidt for ens med Sanders farve- det samme med creme og gul/ guld, som eller går rigtig godt ( imo ) til de andre misser.

Måske noget a`la den røde her:

[IMG]http://blandingshund.dk/foto/images/2009/720205425.jpg[/IMG] 

Det var lidt henad den grønne her jeg tænkte på også:

[IMG]http://blandingshund.dk/foto/images/2009/720205544.jpg[/IMG]

Jeg ville sy et i lyse farver…creme måske noget med guld i…i vævningen
Gå ind og kik på stof og stil’s hjemmeside…det er mit bedste råd

[quote=Buffy;224089]Det var lidt henad den grønne her jeg tænkte på også:

[/quote]

Det er en rigtig pæn grøn - og jeg kan forestille mig, det er noget i den stil, Marianne også tænkte på :smiley:

Jeg har osse tænkt, at den abrikos-farve ville få Sander til at ‘‘gå i et’’ med burgadinerne :sshh:

Som jeg har sagt til dig før, så tænker jeg på en varm farve og det ku’ sagtens være en grøn farve, eller en rustrød/brun … bare ikke for mørk.

Ja, den tror jeg går godt til alle misserne ellers skulle du have de abrikos burgardiner til de mørke misser og så skulle Sander have noget i en lidt mørk brun- men så er et jo 2 sæt…

Synd at du selv vil sy… har lige sættet!!! :smiley:

Creme gardiner, ferskenfarvet bund, seng i kombination af de to… det er lige før, at jeg godt kan lide det :wink:

(Hint til alle; Jeg kan ikke fordrage ferskenfarvet, lyserød, pink og den slags!)

[COLOR=black]Lys Blå [/COLOR]tror jeg vil være pænt til dem :slight_smile:

Ja, det vil det… men fejlen er, at det bruger “alle andre” også :slight_smile:
Og som jeg kender Mette, så vil hun have noget unikt :ok: