Nu hvor vi får en lillesøster, der også skal udstilles, skal jeg have lavet burgardin til dobbeltbur
Eftersom jeg også har planer om at købe Sturdi i løbet af efteråret skal jeg have ét bursæt, der skal kunne gå til alle kattene og så kunne jeg da godt tænke mig lidt farveinspiration fra de kloge hoveder, der sidder herinde
For dem, der skulle være i tvivl om kattenes farver, kommer her en gentagelse
Fanny er pt. noget lysere end Guinness, men hun er mørk af sin alder, så hun kommer til at ligne ham med tiden.
Heldigvis ligger de jo inden for nogenlunde samme farveskala, så det burde være muligt at ramme noget, der passer godt til dem alle
Tænker også grøn ( enten støvet grøn eller en mørk grøn ) eller måske noget bronzefarvet af en slags- ved dog ikke om det kommer til, at ligge for tæt på kattenes farver…
Man skal passe meget på med helt mørke farver til burgardiner Guinness er så mørk, at han næsten er sort - og Galliano er mørk chokolade. Jeg har én gang taget fejl af en mørk chokolade og en brun på udstilling, simpelthen fordi burgardinet var så mørkt, at katten næsten forsvandt…
Selv hælder jeg lidt til abrikos, som er Sanders maskefarve, men som også passer fint til de andres farver - men der er jo mange muligheder og det kan også være, abrikos er for konservativt :høhø:
Abrikos er også rigtig pænt, men det bliver måske lidt for ens med Sanders farve- det samme med creme og gul/ guld, som eller går rigtig godt ( imo ) til de andre misser.
Ja, den tror jeg går godt til alle misserne ellers skulle du have de abrikos burgardiner til de mørke misser og så skulle Sander have noget i en lidt mørk brun- men så er et jo 2 sæt…