Farver

Har helt sikkert været oppe før :slight_smile:

Men nogen der gider gøre sig den ulejlighed at forklare mig farverne på katte? Altså tortie osv + billede, eller linke til hvor jeg kan se farver med billede eksempler :stuck_out_tongue:

på forhånd tak

Eva (Eife) har en rigtig god side om det her - med billeder. :slight_smile:

Ser lige at oversigten mangler en rød med hvid.

Vil du ikke have det her, Eva? Det passer godt til det, du allerede har af en Creme med hvid… :wink:

Han er nu rød :slight_smile: Og sikke en fræk, hvid halespids han har!
VH
Susanne

Ja, rød med meget hvid. Han var en god kat, vores gamle Rudolf:hjerte:, så hvis han kan snige sig ind i Eife’s oversigt… :cool2:

Der er også en god side her: Velkommen til Norsk skovkattering - Norsk skovkattering :slight_smile:

Finn - Tak for anbefalingen. Ved du at han er rød med hvid, og ikke rød tabby med hvid? (ved godt det er svært/umuligt at se forskel) :slight_smile:

Jeg skulle lige vende den, men du må have været forbi hjemmesiden, hvor jeg har beskrevet ham som “rød tabby med hvid”. Ja, det er en fejl, for jeg ved godt, rød altid har tabbymønsteret indbygget. Han var rød med hvid. :slight_smile:

Finn - Nej, jeg spurgte bare for at være sikker :høhø: Men det lyder godt. Jeg sender dig lige en pb med min mail. :slight_smile:

Og her er maskefarver;

http://birma.dk/raceinfo.htm