Farvevalg. Hjælp!

Det kommer nu helt an på hvilken race, man skal udstille…
Jeg synes heller ikek at NV er særligt velegnet til vores langhårskatte (statisk eletricitet osv), men til en så korthåret krøllemis som Trekkies, der vil det faktisk være fint… og især når man bare lige skal lave et hurtigt sæt. for at se om katten kan lide det…

Og kan den det, så kan man jo altid købe mir pæne sæt :wink:

Det var da et tilbud :slight_smile: og en rød kattebakke & -nullerput ville godt kunne gå til den lyserøde hvis jeg husker den rigtigt (lyserød kan jo være både varm og kold i tonen)

Hmm… Altså hvis du ikke tror det hvide får hende til at forsvinde, så vil jeg gerne låne det!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;820651]Det var da et tilbud :slight_smile: og en rød kattebakke & -nullerput ville godt kunne gå til den lyserøde hvis jeg husker den rigtigt (lyserød kan jo være både varm og kold i tonen)

Hmm… Altså hvis du ikke tror det hvide får hende til at forsvinde, så vil jeg gerne låne det![/QUOTE]

For en enkelt gangs skyld så kan det hvide nok bruges… og så vidt jeg husker, så er Evas gardiner vist mere lyserøde end hvide :slight_smile:
Ellers er det helt rigtigt, at man ikke bør bruge hvid til en kat med meget hvidt…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;820651]Det var da et tilbud :slight_smile: og en rød kattebakke & -nullerput ville godt kunne gå til den lyserøde hvis jeg husker den rigtigt (lyserød kan jo være både varm og kold i tonen)

Hmm… Altså hvis du ikke tror det hvide får hende til at forsvinde, så vil jeg gerne låne det![/QUOTE]

[QUOTE=Ann K;820656]For en enkelt gangs skyld så kan det hvide nok bruges… og så vidt jeg husker, så er Evas gardiner vist mere lyserøde end hvide :slight_smile:
Ellers er det helt rigtigt, at man ikke bør bruge hvid til en kat med meget hvidt…[/QUOTE]

Gardinerne er lyserøde, og top og bund er hvid :slight_smile:
Og nu er hun jo kun en 03, så tror ikke helt hun forsvinder i det hvide :slight_smile: Jeg har i øvrigt temmelig mange hvide bakker også, så sådan en kan du også sagtens låne hvis du vil :slight_smile:

De ser sådan ud i øvrigt

Jeg skal ud og lufte mit all-round sæt i brun/beige, og så håber jeg, at mine tøser ikke bliver væk i det :tihi:

[QUOTE=Pernille DL;820612]Håber ikke at det gør noget, at jeg låner din tråd til et lille spørgsmål, Trekkie? :wink:

Jeg skal nemlig selv ud og investere i burgardin i Fredericia, men jeg er i tvivl om, om jeg skal købe et dobbelt eller et enkelt-sæt. Lillemanden bliver en stor skovbandit, og jeg er en smule usikker på, om jeg kan nøjes med at putte ham i enkeltbur, når han nu bliver voksen. Så - er det noget bøvl at købe et dobbeltsæt, og så folde det indtil han skal i dobbeltbur, og/eller tror I, at jeg kan nøjes med et enkelt-sæt?

Regner forresten med at købe et sæt i grønt, da Lillemandens øjne har grøt omkring pupillen, og det vil stå godt til hans naturfarve (Håber jeg…) :slight_smile:

Trekkie: Jeg tror også, at du skal holde dig til den samme rød som nullerputten, eller gå i den anden grøft og tage en hvid :slight_smile: Og vil holde med Annie i, at hvis du kan finde noget billigt satin/silke-noget i stedet for nervøst velour, så kunne det se smadder godt ud!! :D[/QUOTE]

Vi bruger aldrig enkeltbure til vores skovkatte, hvis vi kan slippe, synes de har det alt for klemt i sådan et.

Hvis jeg kan få alle enkeltdelene til at passe sammen kommer Junior i et “Pimp my cage”-samlet-specielt-til-Fredericia-enkeltsæt i sort satin og guldlamé - det gælder jo om at gøre opmærksom på sig selv ikk’? :høhø:

[QUOTE=Eife;820658]Gardinerne er lyserøde, og top og bund er hvid :slight_smile:
Og nu er hun jo kun en 03, så tror ikke helt hun forsvinder i det hvide :slight_smile: Jeg har i øvrigt temmelig mange hvide bakker også, så sådan en kan du også sagtens låne hvis du vil :slight_smile:

De ser sådan ud i øvrigt
[/QUOTE]

De er rigtig flotte! Jeg ku’ ikke helt huske om sidegardinerne var hvide eller lyserøde men det der vil da være PERFEKT til Adelie. Og jeg tror den røde bakke ku’ giø et farvepift (OG matche den røde mad/vandskål jeg har købt L) men ellers tak :slight_smile: Jeg vil MEGET gerne låne gardinerne!

Uhm. 03, det er noget med hendes farve, ikke? Den måde hun er sort og hvid (og smoke…) på?
Jeg ER bedst til masker L

Jeg tror forresten mere og mere på “projekt Adelie” - jeg kan efterhånden stå med hende i over et minut før hun vil ned L
Jeg tror jeg ta’ en sele med til hende, så kan hun da komme ned og få fast grund under poterne hvis hun vil :slight_smile: (det må man godt, ikke? hvis den bli’r taget af når de skal vises frem til dommeren selvfølgelig…)

ÅRH det bli’r FLOT! Jeg kan se det for mig!

Jeg glææder mig til at se hans bur. Det bliver en konge værdig :høhø:

03 beskriver den mængde af hvidt hun har på sig :slight_smile:

Præcis! :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;820640]Det kommer nu helt an på hvilken race, man skal udstille…
Jeg synes heller ikek at NV er særligt velegnet til vores langhårskatte (statisk eletricitet osv), men til en så korthåret krøllemis som Trekkies, der vil det faktisk være fint… og især når man bare lige skal lave et hurtigt sæt. for at se om katten kan lide det…

[/QUOTE]

IMO passer det ikke til nogen katte, det er som Trekkie skriver, en billig “hovsa” løsning :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;820730]De er rigtig flotte! Jeg ku’ ikke helt huske om sidegardinerne var hvide eller lyserøde men det der vil da være PERFEKT til Adelie. Og jeg tror den røde bakke ku’ giø et farvepift (OG matche den røde mad/vandskål jeg har købt L) men ellers tak :slight_smile: Jeg vil MEGET gerne låne gardinerne!

Uhm. 03, det er noget med hendes farve, ikke? Den måde hun er sort og hvid (og smoke…) på?
Jeg ER bedst til masker L

Jeg tror forresten mere og mere på “projekt Adelie” - jeg kan efterhånden stå med hende i over et minut før hun vil ned L
Jeg tror jeg ta’ en sele med til hende, så kan hun da komme ned og få fast grund under poterne hvis hun vil :slight_smile: (det må man godt, ikke? hvis den bli’r taget af når de skal vises frem til dommeren selvfølgelig…)[/QUOTE]

Jamen så pakker jeg det ned til dig… Bagsiden af bunden fungerer lige nu som opstilling til at tage billeder af killingerne :tihi: Der skal vist bare lidt mere sol ind i værelset, før de bliver helt gode uden blitz…

03 er som Annie fortæller den kode der fortæller hvor meget hvidt hun har :slight_smile: n betyder at hun er sort, og er hun smoke så får hun et s på, sådan at hun bliver ns 03 :slight_smile:

Altså, du kan jo godt lige sætte katten ned alligevel (uden sele) og så bare ae den/have en hånd på den, mens den står på gulvet? Det gjorde jeg tit med Diego, for der kunne mine arme ikke stå med ham i mange minutter af gangen :tihi:

Altså. Smag og behag er jo gudskelov forskellig :slight_smile:

Jeg kan for eksempel godt LI nervøs velour. Og synes at bomuld/hør gardiner er det ultimativt mest KEDELIGE man kan finde på. Satin eller pailletter :hjerte: er fint, og altså nv. (hm jeg burde ha’ en perser L)

Vel er nervøs velour billigt, men det bli’r det i mine øjne ikke nødvendigvis grimt af. Hovedsagen er vel at farven passer til katten :slight_smile:

[QUOTE=Eife;820925]Jamen så pakker jeg det ned til dig… Bagsiden af bunden fungerer lige nu som opstilling til at tage billeder af killingerne :tihi: Der skal vist bare lidt mere sol ind i værelset, før de bliver helt gode uden blitz…

03 er som Annie fortæller den kode der fortæller hvor meget hvidt hun har :slight_smile: n betyder at hun er sort, og er hun smoke så får hun et s på, sådan at hun bliver ns 03 :slight_smile:

Altså, du kan jo godt lige sætte katten ned alligevel (uden sele) og så bare ae den/have en hånd på den, mens den står på gulvet? Det gjorde jeg tit med Diego, for der kunne mine arme ikke stå med ham i mange minutter af gangen :tihi:[/QUOTE]

Super! Tak!

Mht at sætte hende ned… jaeh… men hvad nu hvis hun styrter afsted O.o og bli’r væk? :S Ja jeg ER en pyllermor L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;820932]Super! Tak!

Mht at sætte hende ned… jaeh… men hvad nu hvis hun styrter afsted O.o og bli’r væk? :S Ja jeg ER en pyllermor L[/QUOTE]

Men du har jo en hånd på hende? :slight_smile: Og kan derfor stoppe hende…

Jeg har sådan nogle helt almindelige KEDELIGE gardiner så :frowning:

Jaeh… :s deet håber jeg :tihi:

Aj altså jeg sagde netop at smag og behag er forskelligt. Der er da sikkert mange der synes at mit pailletbur er RÆDSELSFULDT og smagløst. Men jeg synes det er pæææænt :slight_smile: Og Nervøs velour er næsten lisså pæææænt som pailletterne :slight_smile:

Det skægge er at jeg normalt overhovedet ikke er til sådan noget glimmer-gejl. Men der er åbenbart noget ved burudsmykning der har fået skjulte lyster op i mig :lol:

[QUOTE=Eife;820658]Gardinerne er lyserøde, og top og bund er hvid :slight_smile:
Og nu er hun jo kun en 03, så tror ikke helt hun forsvinder i det hvide :slight_smile: Jeg har i øvrigt temmelig mange hvide bakker også, så sådan en kan du også sagtens låne hvis du vil :slight_smile:

De ser sådan ud i øvrigt
[/QUOTE]

Det er ikke for at blande mig i farvevalg, men Eva… Var det ikke det hvide af det sæt Lucky skulle låne? :slight_smile:
Jeg vil bare være sikker på han ikke skal sidde i tremmer :wink:

Nå… hvis der er et mix-up mht udlån af Evas, gardiner, så må trekkie da gerne låne Brians… Han skal alligevel sidde i en sturdie :rock:
De er med pailletter = ægte persergejl :smiley: