Fastelavn

Vi er nu en god uge fra mit arbejdsmæssige, årlige mareridt: Fastelavn! Jeg har virkelig brug for alle jeres bedste og, ikke mindst, lettest udførlige ideer til udklædning:uha:
Så, hvad skal jeg være i år???

Venligst
Dorthe

Kat :smiley:

Du skulle have sagt noget lidt før, så havde jeg taget hele udklædningskassen med til Brædstrup :stuck_out_tongue: Kan tilbyde alt fra mus til Den Hellige Gral :høhø:

Jeg gætter på, du har et cowboyoutfit liggende?

[QUOTE=Lykke;1228593]Du skulle have sagt noget lidt før, så havde jeg taget hele udklædningskassen med til Brædstrup :stuck_out_tongue: Kan tilbyde alt fra mus til Den Hellige Gral :høhø:

Jeg gætter på, du har et cowboyoutfit liggende?[/QUOTE]

Øv, ja, det ville have været perfekt! Det må jeg huske næste år;)
Cowboy er brugt - flere gange faktisk - og børnene har desværre en skræmmende god hukommelse på den front (gid de også havde det i forhold til matematikken;)).

Venligst
Dorthe

Ja, nu var jeg jo chefsteward sidste år… Det forstod børnene sjovt nok ikke, de troede, jeg var halvdårligt udklædt som læge;)
Men hvordan gør jeg lige det på en tilstrækkelig nem måde? Her skal man lige huske, at jeg gerne skulle kunne tages bare tilnærmelsesvist alvorligt på det efterfølgende lærermøde, så det skal hurtigt kunne afmonteres;)

Venligst
Dorthe

Den her synes jeg er sjov; Weiterleitungshinweis :smiley:

[QUOTE=Elwarth;1228624]Ja, nu var jeg jo chefsteward sidste år… Det forstod børnene sjovt nok ikke, de troede, jeg var halvdårligt udklædt som læge;)
Men hvordan gør jeg lige det på en tilstrækkelig nem måde? Her skal man lige huske, at jeg gerne skulle kunne tages bare tilnærmelsesvist alvorligt på det efterfølgende lærermøde, så det skal hurtigt kunne afmonteres;)

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Ensfarvet tøj, hale & øre til at sætte på. Plus lidt sminke til næse & knurhår.

Sort hårbånd med påsatte ører. En hale sat fast på et gamasher, en bluse i samme farve (sort er nemt) og så er man så meget kat at Finn Frode havde svært ved at genkende mig på show :smiley:

Jeg er lige kommet i tanke om, at hvis du har en Netto i nærheden, så kan det være, at de har flere voksenkostumer. Så kunne du fx være drage :stuck_out_tongue:

Nå, nu fik jeg taget en beslutning - og jeg har fulgt jeres råd: Jeg skal være kat, nærmere bestemt sort Britsh Shorthair. Så jeg har klippet et par fine afrundede (!) ører og monteret dem på en hårbøjle, og aftenen er gået med at hækle en forholdsvist tyk og ikke for lang, sort hale;) Hertil sorte gamasher, en sort bluse og sorte støvler. Sminken springer jeg over - det bliver altså for besværligt at afmontere i en fart;)
Tusind tak for hjælpen!

Venligst
Dorthe

Du blir da lidt nødt til at vise et billede :smiley:

Jeg ved helt ærligt ikke, hvorfor det med sminken skulle være et problem. Du kunne da styre sådan et læremøde med hård pote og et par velplacerede miavs, hvis du havde et par knurhår i ansigtet :rock:

Det kunne være sjovt at se et billede :slight_smile: Jeg var selv klædt ud som prinsesse og ungerne i børnehaven var helt vilde med det :tihi:

Jeg sneg mig behændigt udenom kameraet;)

Venligst
Dorthe