Fatter hat?

Jeg troede at jeres oplæg til denne side netiop var at der ikke skulle slettes tråde i flæng, og at der ikke skulle være en skjult dagsorden.

Må så sige at der er ting som taler imod, de sidste par dage er der slettet 2 tråde som jeg havde skrevet i.
Den omkring at Troldemor var blevet slettet på KG igen
Og nu opfordringen om at slette sig på det “gamle” KG

Og efter det første indlæg blev slettet, blev der oprettet tråde omkring dette nye forum på det “gamle” KG
Og nu efter at den anden tråd er blevet slettet, begynder i at slette jer inde fra det andet forum.

Foregår der ting i kulissen som os alm. brugere ikke er klar over (os der ikke var med fra starten)?? Eller ser jeg spøgelser, hvor ingen er??

Nu fatter jeg slet ikke noget, jeg havde svaret dig men det er væk.

Nej der er ingen skjult dagsorden hvad jeg kender til.

jeg har slettet mig på KG fordi mit helbred ikke kan holde til al den ballade det er alt.

hejsa

jeg kan så fortælle at der intet sker bag kullisen overhovedet, ingen skjult dagsorden el noget, du ka være ganske rolig.
der er ingen forskel på brugerne herinde overhovedet og de eneste der har rettigheder som alm brugere ikke har er os 4 admins

jeg slettede min tråd vedr opfordring om at slette sig på kg, men bagefter kunne jeg godt se den ikke var så heldig endda.

Nå okay den tråd havde jeg så ikke set -høhø

Okay så kan jeg da godt pakke min Sherlock Holmes hat væk GG For den store detektiv bliver jeg ikke [bigloony]

Hvis der slettes tråde herinde, så synes jeg det er en rigtig dårlig idé. Vi ved alle hvor irriterede vi bliver, når noget bliver væk. Så hellere låse de uheldige tråde, så man ikke kan skrive i dem mere. Der er ikke noget som pisser folk mere af, end tråde der forsvinder. Og det skulle ikke være muligt for nogen at slette noget som helst, man må tænke sig om, inden man opretter og skriver noget mener jeg, eller bide i det sure æble hvis man får på hattepulen.
Derimod kunne man måske have muligheden for at bede om at få låst en tråd man havde startet, hvis den udviklede sig til noget andet eller negativt.
Nå, det er bare min mening, efter deltagelse i mange fora.

Vil give Denise fuldstændig ret -thumbs hellere låse den [bigloony]

Jeg vil så lige fortælle at der arbejdes på leksikon så der er låst indtil vi har det hele på plads, men heller ikke her er der noget skjult, vi er 4 der arbejder på at få alt til at ligge som det skal og det er alt. -høhø

Ja jeg vil også give Denise ret, selvom jeg nu selv lige har klokket i den ved åbenbart at se spøgelser hvor ingen er -høhø

ja tråde skal da helt sikkert ikke slettes, den tråd jeg slettede var med 3 indlæg, så der mente jeg ikke der kunne ske noget og da det samtiddig var en ligegyldig off topic tråd syntes jeg bare den skulle væk igen.
tråde bliver heller ikke slettet herinde fra medmindre der står grimme ting i osv.

ja - sherlock Holmes har i slet ikke brug for herinde…

Vi admins er jo nogen af dem der ofter starter tråde… og nogen gange uden at tænke os om… så hvis i pludselig ikke kan finde et indlæg - så er det fordi en af to ting…

1. at en admin har slettet sit eget indlæg fordi vi kan se at det har været død uheldigt…
  2. at MINDST 2 ud af 4 admins er enige om at flytte/slette et indlæg herinde…

Ingen admins har eneret til at slette et forum - der skal altid være 2 om den beslutning og den kan kun ske på baggrund af følgende:

1. at indlæg i tråden bryder loven… i så tilfælde kan enkelte indlæg I tråden slettes hvis resten er ok
  2. hvis tråden er et personligt angreb på en gruppe eller endnu værre en enkeltperson eller endnu værre endnu - et medlem af forummet… DET er noget vi ikke ser mildt på
  3. hvis tråden er en total kopi af en tråd der allerede er oppe i aktivitet - så flytter vi indlæggende til den aktive tråd og sletter det redundante topic…

Så som i kan se - så er der ingen enevælde herinde… ting kan ikke ske uden enighed mellem admins…

Knus og -pote dask

OK, fint nok MEN hvis det er noget med lovgivningen, grimme ting eller sådan, så kan man gøre som andre steder, moderere indlægget, altså sætte xxxxxx over de ting der ikke må stå, og skrive med rødt at indlægget er modereret af den og den grund.
Men det lyder som I har tænkt over det, så fint nok -thumbs

Hidsigproppen her bryder sig ikke om at der slettes overhovedet, men mener at såfremt brugere siger noget grimt, opfordres de til at trække det tilbage eller irettesættes af administrator offentligt. Sålænge der ikke sker lovovertrædelser, som at tale nedsættende om andre pga. religion, nationalitet osv og hvad der ellers står i de forskellige §§

Hader censur [smilie=hate-adolf.gif] i enhver form men jeg er jo også så firkantet!

Jeg er enig med Mai i den her. Jeg er absolut modstander af, at tråde slettes - uanset om de er oprettet af administratorer eller os andre. Man bør irettesættes i fuld offentlighed - Ellers bliver det også sådan noget fordækt noget og det har jeg ærligt talt fået nok af. Jeg ved godt, at dette ikke er min afgørelse, men min mening, den skal I ihvert fald kende. -høhø

Jeg er enig med Mai i den her. Jeg er absolut modstander af, at tråde slettes - uanset om de er oprettet af administratorer eller os andre. Man bør irettesættes i fuld offentlighed - Ellers bliver det også sådan noget fordækt noget og det har jeg ærligt talt fået nok af. Jeg ved godt, at dette ikke er min afgørelse, men min mening, den skal I ihvert fald kende. -høhø[/quote]

Jeg er medunderskriver på denne mening…

Glemte lige en ting…

Det ville være rigtig rart hvis i flytter tråde at fortælle hvor de er flyttet hen så man kan finde dem igen… [bigloony]

hvis vi flytter tråde… så er det oftest fordi de hører til i andre fora - andre kategorier… det vil i 99 ud af 100 tilfælde være der de bliver flyttet hen…

nogle tråde er så svære at flytte fordi de blive blandet med alt muligt men fx er der nogle rene "hjælp mig " topics der er blevet startet her i Off topic der er røget over i “hjælp til brugerne”

det er den mest almindelige

Knus og -pote dask