Hejsa Kattegale ;-D
Hvad er jeres favorit sange?
Lige fortiden er min:
Teksten, musikken, Adele’s stemme… Den er bare helt fantastisk
Hejsa Kattegale ;-D
Hvad er jeres favorit sange?
Lige fortiden er min:
Teksten, musikken, Adele’s stemme… Den er bare helt fantastisk
Jeg er ret lun på Rasmus Sebach’s “I mine øjne”
Den passer bare så godt på hvordan jeg har det
Åh gud - det kan man da ikke lige udnævne en enkelt sang til
Nå - men Charlie Simpson har lavet et kanonalbum, som jeg er ret pjattet med pt (venter på at det lander fra Amazon i disse dage)
Og jeg har osse et blødt punkt for James Morrison lige nu…
Jeg kan simpelthen ikke få denne (“Hollow Talk” fra “Broen” og “Submarion”) ud af hovedet lige i øjeblikket
Lækker sound og så gør det ikke noget, at den der har lagt den op har lagt sort sol (fugle, ikke musik ;)) som ‘baggrund’.
Synes ofte at man hører musik efter sin mentale tilstand (med andre ord; sit humør) ;-D…
Uh ja Pia, den er jeg også lidt tosset med
Nå, men ellers lytter jeg stadig meget til Mads Langer…og skal til koncert med ham (igen) her d. 16. november - det er min julegave fra min kæreste
Desværre har jeg ikke andet end min bærbare computer at høre musik på, og har ikke haft det længe. Savner virkeligt nogle ordentlige højtalere
min absolutte all-time- favorite er Bruce Springsteens Born in the USA - der er intet over - under - ved siden af ham … han er i særklasse…
Lige nu kører den her en del på anlægget - ikke helt min sædvanlige stil men den har bare et eller andet der gør at jeg ikke kan sidde stille og at jeg må synge med
Whitney’s ‘step by step’ har fulgt mig gennem 3½ års studier til adfærdskonsulent, og nu er der kun ET trin tilbage - eksamen
Jaaa, jeg kunne finde ud af at lægge den herind! Wild, så får I lige nogle flere
De er også super fantastiske live!
(Der tegner sig lidt et billede af min musiksmag, ik
)
Ej, nu stopper jeg
[QUOTE=Gizzemissen;720846]Lige nu kører den her en del på anlægget - ikke helt min sædvanlige stil men den har bare et eller andet der gør at jeg ikke kan sidde stille og at jeg må synge med
[/QUOTE]
Det er sguda…sguda… House?
Det kan vi dælme godt blive enige om!
The Boss er ubeskrivelig. De 4 koncerter jeg har været til med ham, har været nogle af de største oplevelser.
Yup
Jeg er inde i en periode hvor jeg nærmest hører Jesus Christ Superstar hele tiden. Sådan igen og igen, hele soundtracket. Den er bare så gooood. og selvom den er tudsegammel bli’r man bare aldrig træt af det. Jeg gør ikke, da.
Og så er jeg langsomt ved at komme fra Pink floyd over til Jean Michel Jarre når jeg ta’r et break fra Jesus L