Favrskovposten

I sidste uge og i denne er der artikler om en kat der med sikkerhed er dumpet på en p-plads lige uden for Hammel.
Den stakkels kat har hærget i mit hovede siden sidste uge og idag gjorde jeg noget ved det.
Jeg tog derop, men ingen kat, tog videre til politiet i Hammel, for de har været indblandet, men de har ferie :uha:
De søde borgerservicemennesker der sad i skranken fik min historie og hvad jeg kom for og de gav mig telefonnummeret og adressen på de mennesker der har fodret katten.
Jeg skal mødes iaften kl. 21 med dem på føromtalte p-plads
OG så håååber jeg misser kommer, for den kender dem jo og ikke mig.
Det feeedeste er jeg har fået lov at aflevere den for et mindre beløb på Dyrenes Værn Tingskoven i Tranbjerg. Havde en dejlig snak med både En Klaus og Solveig der vist nok er leder deerude og hun ville sørge for der er plads til misser-Simba, selvom de er booked over.
Kryds lige fingre for misser-Simba er på hans p-plads iaften…der ER sat skåle frem med dejlig vand og Feline Porta21
Får jeg han i en transportkasse får han vores fyr-rum inat med en nullerputseng, mad, kyller, vådkost og kattebakke
Stakkels kat og hvad jeg ville gøre med de der må antages at have kastet ham af vil jeg ikke komme ind på, men jeg ville sætte pris på besøg for jeg kom nok en tid ind i skyggen :lynogtorden:

ÅH ja…glemte…er der en sød og venlig sjæl der vil finde linkene fra sidste uge og denne om misser-simba i Favrskov-posten

Artiklerne bør sættes herindm hvis de da er gjort til det
Tak :tak:

Her skulle der gerne være link til begge artikler:
http://favrskov.lokalavisen.dk/kat-efterladt-i-hammel/20100709/artikler/707099880
http://favrskov.lokalavisen.dk/kat-var-efterladt-i-hammel/20100716/artikler/707099874

Jeg havde slet ikke set artiklen om Calle…mon det er firdi den ikke er i selve avisen?
Da jeg talte med Lone idag sagde hun godt nok noget om en killing de havde taget til sig…jeg vil lige tale med dem om det iaften.
Kører lige om 3 minutter

Noget nyt?

desværre ingen mis
Lone og hendes mand, han der har fodret katten kom heller ikke. Det gjorde Johnny og frue til gengæld så vi fik en hygsom snak imens vi jævnligt kaldte mis, mis mis og lavede køsselyde.
TÆNK…de to skåle jeg havde sat med tørkost og vand var fjernet…hvor dybt kan mennesket snart synke
Godt jeg havde mere foder med og vand…problemet var blot jeg intet havde at have det i. Heldigvis ringede Johnny og hørte ad om jeg var der, og jeg fik dem til at tage skåle med…nu er vandskålen så stor, at katten nærmest drukner hvis den falder i. Til gengæld tørster den ikke…og vådfoder havde de også med.
Jeg har bestemt jeg tager derop hver aften og kalder…så kan jeg ikke gøre mere.
Brita med 483623437495 myggestik, men nok ikke så mange som Johnny :slight_smile: (han har myggetække):tihi:

jeps , jeg har myggetække og bare til alm orientering så klør det af he… til.

ærgeligt den lille filur ikke dukkede op, men man må da håbe på at en venlig sjæl har taget missen med sig hjem og nu tager sig godt af den.
syntes det er så flot af brita at hun vil tage derud og kigge efter den lille.
altså den brita har altså bare et hjerte af guld:wehuu::wehuu::tak::tak:

HVIS I finder den så giver I naturligvis lige journalisten besked ikk?

[email protected]

I er nok ikke de eneste der er berørte af at læse dette, og det kunne give både Tingskoven og Hittekat lidt god reklame.

Ud af skabet med jer kattevenner - I fortjener den gode omtale.

MVH

Du kan tro det ER tænkt på, Helle…både landbetjentene (arne og Jesper) i hammel vil bliver informeret HVIS vi finer mis. De ER faktisk allerede besøgt, men havde ferie :uha:.
OG Medierne (favrskovposten og den journalist der står for de to artikler) vil også få æren af at gøre historien færdig. OG med Tingskoven vil også blive nævne, det fortalte jeg også Solveig, men nu skal mis først findes.:bebe:

Håber det lykkes jer!

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:
MIs har fået et hjem
Lone, hvis mand har taget sig af katten, ringede lige her for 20 minutter siden. En mand i Hammel havde hentet katten og den bor nu med dem og den kat de har i forvejen og han havde fortalt Lone det gik SÅ godt.
Lone gav ham mig telefonnummer så han vil ringe.
OG han havde sagt han ville kontakte medierne så historien kunne gøres færdig.
Det er fisme lige en ende som jeg kan lide, og ringer han, hvad jeg i den grad håber, så får vi lige en hittekattesnak og hvor vigtigt neutraliseringer og mærkninger er :slight_smile:

Åh hvor dejligt med sådan en lykkelig afslutning :slight_smile:

Sådan, en mis mere der har fået det godt. Dejlig og skøn læsning.
Knus Elin