Faxe er den bedste i verden!

Faxe har været ude i den store farlige verden og jage… Og i dag havde han en fugl med hjem til os! :rock:
Den levede endda stadig! :thumbup: SÅ kunne vi selv øve os i at drææææbe den! Men efter ret kort tid forlangte mor at far slog den ihjel… (Noget med at hun ikke kunne holde ud at den skreg) :thumbdown:

Nå… Men mor tog billeder og filmede os, så ville lige dele med jer :smiley:

(Mor siger det er svært at tage billeder når vi ikke vil stå stille… men vi skulle jo dræbe fugl! )




Og en lille video :rock:(Beklager den er “på siden” ) (Se bort fra lyden :tihi:)

Vi havde det i hvert fald SJAWT! :wehu:
Faxe er bare den bedste i verden! :storrespekt:

:pote: Shaker, Yankie og Cognac

Hvor er I nogle heldige katte, at have Faxe til at fange fugle til jer. :thumbup:

Og nogle smuksakker er I også… :hjerte:

Mange tak :smiley: Han er før kommet hjem med en mus til dem… tror han har en idé om at på et eller andet tidpunkt skal de nok lære det, så det hele ikke hænger på ham :wink:

(Til dem der ikke ved det, så er Faxe den eneste i vores flok der kommer ud på den anden side af indhegningen)

Nøj hvor er Faxe dygtig :smiley:

Jeg aner ikke en brik om fugle… hvad er det for en han har fanget der?

Ehm… Manden siger han tror det er (var) en mejse af en slags eller en musvit :slight_smile: (Vi ved heller ikke noget om fugle :wink: )

Ud fra den hvide plet på maven vil jeg gætte blåmejse, men jeg er heller ingen ørn til det… :wink:

Men sikke nogle døøøøøgtige misser du har! :smiley:
Det er lidt klamt, ja med hovedløs pip… Men de har i det mindste moret sig! :ok:

Dyyygtig dreng - det er nu godt at have lidt hjælp til at få husholdningsbudgettet til at nå sammen i en kold tid :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Ravn;997750]Ud fra den hvide plet på maven vil jeg gætte blåmejse, men jeg er heller ingen ørn til det… :wink:

Men sikke nogle døøøøøgtige misser du har! :smiley:
Det er lidt klamt, ja med hovedløs pip… Men de har i det mindste moret sig! :ok:[/QUOTE]

Ja de havde det virkelig sjovt… Vi gik ind og fik varmen bagefter, men allerede 30 min senere ville Shaker (Den store røde) ud igen… Han havde ikke glemt fuglen var der, den skulle havde mere tæv :smiley:

[QUOTE=Susanne W;997755]Dyyygtig dreng - det er nu godt at have lidt hjælp til at få husholdningsbudgettet til at nå sammen i en kold tid :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, det er nu meget rart :wink:
Det er sjovt han tager det med op på verandaen. Han ved jo de andre tager det fra ham :smiley: Så har en teori om at det er fordi han vil lære de andre at jage :slight_smile: For det han tager med indenfor hegnet er altid levende, mens det han lader ligge på trappen er dødt :slight_smile: Og han er den ældste og klart den klogeste i flokken… :tihi: