Faxe hænger ud

Faxe hænger tit ud i hans køje i kradsetræet

:hjerte::hjerte::hjerte:

Han ser dejlig ud:smelter:

Awwwwww :smelter:

Han er utroligt dekorativ, som han hænger dér. :smiley:

Er han ikke en stamtavlekat?

Han ligner fuldstændig Robin (eller omvendt), men da Robse “bare” er en almindelig huskat, så er det nok ikke så populært at påstå :tihi:

Han er bestemt smuk, men ægte eller ej, så er min Robin nu lige så dejlig - i mine øjne i hvertfald :hjerte:

Faxe er en vaskeægte huskat :smiley: Præcis som din Robin :slight_smile:

Og dejlig som få :hjerte: Han er med hans 9 år gammelmissen herhjemme :slight_smile:

[QUOTE=Eva;1118702]Er han ikke en stamtavlekat?

Han ligner fuldstændig Robin (eller omvendt), men da Robse “bare” er en almindelig huskat, så er det nok ikke så populært at påstå :tihi:

Han er bestemt smuk, men ægte eller ej, så er min Robin nu lige så dejlig - i mine øjne i hvertfald :hjerte:[/QUOTE] ;
Heldigvis er alle katte “ægte” ,:thumbup: måske har alle ikke stamtavle, men ægte er de:D og flot er han også :hjerte:

Cats og Conni

[QUOTE=PivC;1118704]Faxe er en vaskeægte huskat :smiley: Præcis som din Robin :slight_smile:

Og dejlig som få :hjerte: Han er med hans 9 år gammelmissen herhjemme :)[/QUOTE]

Ja, de er dejlige begge to - og ligheden er utrolig.

Lige fra M i panden til ringene på halen. :ok:

Så er Faxe ældre end Robin - han bliver 3 år til efteråret :smiley:

Jeg kan jo se, at du har lidt af hvert Piv - hvilken er den næste race, du har kig på ? :tihi:

haha… jeps :smiley: Jeg sætter mig ikke fast på noget :wink:

Jamen drømmer om en exotic, en ragdoll, en chokolade burmeser, en langhåret orientaler… bum bum… En somali, en sølv skovkat, en ko-plet huskat, en Van skovkat,

Der er lidt af hvert :smiley: Men også tid endnu… 5 katte er absolut max herhjemme… eller… det er 4 egentlig… :tihi: