FD: Formand søges

Har I set at Tom Høj ikke genopstiller som formand?

Hans besked kan ses her, nederst på siden:
http://www.felisdanica.dk/

Åh, jeg er helt ærligt bare så træt af al det ballade. Bliver der dog aldrig ro og samarbejde. -rulleøjne

tjo…

den dag alle er indstillet på det og ser et fælles mål :slight_smile:

Var det ikke noget Signe? -tihi

Har godt set det - bliver spændende at se hvem der stiller op, og hvordan fremtiden vil se ud. Kunne nemlig næsten også regne ud at Jørgen Billing trækker sig i JYRAK :slight_smile:

[QUOTE=Justice;54015]Var det ikke noget Signe? -tihi
[/QUOTE]

Jo helt sikkert. Den biks skulle jeg skam hurtigt få sat skik på. Det ville bare være lige mig. -thumbs -LOL -kaisålæredet

[quote=Justice;54015]
Kunne nemlig næsten også regne ud at Jørgen Billing trækker sig i JYRAK :)[/quote]

Hmmmmm . . . måske lurer han på posten -uha

Hvem ved? -tihi

Åh gud da for en tanke-høhø Mon ikke nærmere det er CFA som trækker.
Marina

[QUOTE=Marina;54061]Åh gud da for en tanke-høhø Mon ikke nærmere det er CFA som trækker.
Marina[/QUOTE]

Det kan man da håbe:-))

Personligt klappede jeg i mine små hænder da jeg i går læste Tom Højs indlæg på Felis Danicas hjemmeside. Endelig bliver en skovl kaldt for en skovl. Hans skriv hænger meget godt sammen med det billede, som undertegnede har af specielt en klub, som jeg er næsten 100% sikker på, at han hentyder til.

Ja, lad os da for h… få noget samarbejde i stedet for kun at hytte sit eget skind. Jeg håber på en med nosser på formandsposten og formænd, der vil samarbejdet i klubberne.

Mvh
Mariann Jensen

Så har jeg også læst indholdet. Jeg synes det er ærgeligt han går med begrundelse istedet for at forsøge at kæmpe imod forskelsbehandling. (Men det er jo hans valg og ham der sidder i situationen) Tænk hvis den næste formand går ind for at forskelsbehandle?!

Lad os bare håbe den næste har lidt mere rygrad og kampgejst, er opdrætter med forståelse for hvad det betyder samt et godt ry både i DK og i resten af Fife…

Marina

Jeg tror (desværre) ikke, at det bare er én klub, som skaber problemerne i FD. Jeg oplever FD som en organisation med en 110% dysfunktionel struktur, med en sørgeligt veludviklet mobbekultur og med ikke-eksisterende kommunikation og ikke-eksisterende samarbejdsvilje. Det er ikke noget en enlig formand kan ændre på; jeg tror, at det kræver ændringer både i klubbestyrelserne og i selve FD’s sammensætning og mandat, hvis man skal skabe en ordentlig samarbejds- og kommunikationskultur. Men den slags forandringer tager erfaringsmæssigt ekstremt lang tid at gennemføre i en bureaukratisk organisation, så jeg tror ikke, at det er lige om hjørnet. Tjah.

Yes. Og en holdningsændring til hvad der er førsteprioritet. Istedet for pleje af egne interesser kunne jeg godt ønske mig der blev fokuseret mere på hjørnestenene i katteopdrættet, en fælles indsats for opbygningningen af en organisation der står for seriøsitet, fremsynethed og helhedstænkning. En organisation man kan have tillid til istedet for at se den som et uinteressant vedhæng.
Det kræver ildsjæle…

Marina

[quote=Marina;54450]Det kræver ildsjæle…

Marina[/quote]

Åhhhh Gud ja . . . og hvor pokker finder man dem henne :?:?:?

[email protected] :slight_smile:

Til Pil:
Pyh ha, så står det ligefrem ringere til end jeg troede, men du har temmelig sikkert ret.
Glæder mig i øvrigt til TICA-udstillingen her lige snart.

Mvh
Mariann

[quote=dK Gugs;54473][email protected] :slight_smile:

Til Pil:
Pyh ha, så står det ligefrem ringere til end jeg troede, men du har temmelig sikkert ret.
Glæder mig i øvrigt til TICA-udstillingen her lige snart.

Mvh
Mariann[/quote]

Øh hvad skal linket lige gøre gavn for :? :? :? :?

en ret griner joke :slight_smile:

Hej Miss T.
Ja, det var lige præcis sådan det var ment, fnis :slight_smile:

Mariann

Sådan opfattede jeg da altså osse . . . . -LOL

[quote=dK Gugs;54522]Hej Miss T.
Ja, det var lige præcis sådan det var ment, fnis :slight_smile:

Mariann[/quote]

sorry er ikke så kvik har kun fået ganske få timers søvn siden søndag -sorry