FD formandsvalg 2013 exit poll

Nåh ja SMS-porto. Det har jeg da egentlig godt set man kan. Det ku’ være man sku’ prøve det så :smiley: God ide!

Det kan faktisk selv jeg finde ud af - og det virker upåklageligt :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;998726]B-post skal stadig afleveres på posthuset, desværre.
VH
Susanne[/QUOTE]

Dejligt nok har de så nu lokaliseret mange posthuse i forbindelse med dagligvare butikkerne, så man kan klare det når man alligevel handler :slight_smile: (Vi har f.eks. i Rema herude)

Jeg er til gengæld lige ved at skrige! Vores posthus er flyttet i Løvbjerg, hvor jeg ikke kunne drømme om at lægge så meget som en krone. Forleden da jeg kom derind var de ved nr. 35, 36 og 37. Jeg trak nr. 60 (!!) - da jeg gik var nr. 37 først lige ved at være færdig. Det var stort set umuligt at parkere - det tror pokker når så mange mennesker skal stå og vente på én kunde…! Øv - vi have et virkelig godt hovedpostkontor før, så i vores tilfælde er det en væsentlig forringelse.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;998752]Jeg er til gengæld lige ved at skrige! Vores posthus er flyttet i Løvbjerg, hvor jeg ikke kunne drømme om at lægge så meget som en krone. Forleden da jeg kom derind var de ved nr. 35, 36 og 37. Jeg trak nr. 60 (!!) - da jeg gik var nr. 37 først lige ved at være færdig. Det var stort set umuligt at parkere - det tror pokker når så mange mennesker skal stå og vente på én kunde…! Øv - vi have et virkelig godt hovedpostkontor før, så i vores tilfælde er det en væsentlig forringelse.
VH
Susanne[/QUOTE]

Hold da op, hvor træls! Her (lidt ude på landet) er der heldigvis nærmest aldrig kø… Og der er i hvert fald slet ikke noget nummer system :tihi:

Jeg har også sat mit kryds, og regner med, at jeg får sendt stemmesedlen her på mandag.
Må den bedste kandidat vinde, og dejligt med en præsentation af de enkelte kandidater i Kattemagasinet.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;998723]Samme her :slight_smile: Skal bare lige ha’ købt et frimærke, det glemte jeg i dag.

Kan man godt putte B-post i en almindelig postkasse eller skal det sendes fra et posthus? (ja jeg sender ikke ret tit breve mere…)[/QUOTE]Ifølge det POST-DK materiale, jeg har fundet kan man godt:

         Fra den 1. april 2011 forbedres servicen for B-breve: 

[ul]
[li]B-breve med frimærker kan nu også lægges i en af de ca. 10.000 postkasser rundt om i landet (hidtil kun via posthus eller postcenter) [/li]>
[li] B-breve, der er frankeret på en frankeringsmaskine, skal stadig indleveres via posthus eller postcenter. Helt små mængder på 3-5 breve må dog gerne lægges i postkasse[SIZE=2]. [/SIZE] [/li]> [/ul]

Det står ligeledes på POST-DKs hjemmeside: Breve og pakker for Private | PostNord

Så er bladet læst og stemmen afgivet :slight_smile:
Her var der heller ingen tvivl om, hvem der skulle have mit kryds.

Jeg bestemte, hvor min stemme skulle falde, allerede da jeg hørte, hvem de to kandidater var. Der har aldrig været tvivl i mit sind.
Deres “valgtaler” i det seneste KM bekræftede bare mit valg:ok: (Den ene kandidat er praktisk og med en håndgribelig målsætning for formandsposten:ok: - den anden kan jeg ikke forstå, hvad vil bruge formandsposten til (andet end at stå for showet til WS2013 i Ålborg:S).)

Jeg har sat mit kryds og postet min stemmeseddel… :thumbup:

mit valg var klart fra start - krydset er sat, portoen skrevet på og brevet ryger af sted mandag.

Mit X er også sat…konvolutten har fået sat porto på, og er klar til at ryge i postkassen. Her har der aldrig været tvivl om hvor x skulle sættes…:wink:

Jeg rosinhjerne var kommet til at smide både stemmeseddel og kuvert ud i skralderen, så jeg måtte iaftes, da jeg ikke kunne finde de to ting i bladet -“stå på hovedet i skraldeposen i kækkenet”. Så nu bliver der sendt en kuvert afsted med pletter på, men krydset ER sat og (efter min mening) selvfølgelig det korrekte sted:)
Jeg har heller aldrig været itvivl om hvor jeg skulle sætte mit X og dèt ud fra devisen…man ved hvad man har ikke hvad man får

Jeg har naturligvis ikke stemt… men synes det bliver interessant at se om virkeligheden vil være den samme, som der vises i denne lille afstemning :slight_smile:
(Mon ikke - tendensen er i hvert fald tydeligt flertal for en af kandidaterne)

Så har jeg også stemt :slight_smile:

IH! Hviffet posthus hgar du? Vi skal ned i Veri, og ganske vist er der to '(endda somme tider tre) “skranker” åbne… men der er alligevel altid en 20-30 mennesker i kø. Jeg er SÅ TRÆT af vores postbud som igen og igen *IKKE ringer på med pakker men bare smider seddel i postkassen… Det ta’r da længere tid at skrive en seddel end at trykke på en ringeklokke… (VI VAR hjemme og klokken er tjekket og fungerer! Og det er ikke første gang!)

Nå i går så jeg vi havde fået et nyt postbud :slight_smile:

Nå for at komme tilbage til emnet… så er min osse sendt nu :slight_smile:

Jeg har også sat mit X og sendt min brev - og venter nu bare spændt.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;999207]IH! Hviffet posthus hgar du? Vi skal ned i Veri, og ganske vist er der to '(endda somme tider tre) “skranker” åbne… men der er alligevel altid en 20-30 mennesker i kø. Jeg er SÅ TRÆT af vores postbud som igen og igen *IKKE ringer på med pakker men bare smider seddel i postkassen… Det ta’r da længere tid at skrive en seddel end at trykke på en ringeklokke… (VI VAR hjemme og klokken er tjekket og fungerer! Og det er ikke første gang!)

Nå i går så jeg vi havde fået et nyt postbud :slight_smile:

Nå for at komme tilbage til emnet… så er min osse sendt nu :)[/QUOTE]

Det i Rema i Center Øst (tror jeg det hedder) ude på Grenåvej mellem Egå og Skæring :slight_smile:
Vores postbud gør i øvrigt præcis det samme! Det er SÅ træls… PestDK burde de omdøbes til, tænker jeg indimellem

Stemt og pakket kuvert

Arbejdsmoralen er ødelagt af dovne og uduelige studenter, der går og danderer den i stedet for at få delt nogle breve ud…

.

.

.

.

.

Generalisering fremmer forståelsen. :engel2:

Så er brevet postet. :høhø:

Så håber jeg bare, at det også ankommer. Jeg har aldrig før prøvet det der sms-porto noget :ups: