FD topkat præsentation show 2012 hvor?

Jeg er åbenbart blind. Hvor hulen bliver årets FD topkatte egentlig præsenteret kan simpelhen ikke finde den oplysning :ups:

mit bud er at det er DARAK som har tjansen iår :wink:

Til andre nysgerrige. Siden er opdateret nu og det bliver katteklubbens halloween udstilling i vissenbjerg

Årslev… Det er JYRAK der holder i Vissenbjerg…

Og så lige et af de dumme spørgsmål fra mig :tihi: Hvor ligger Årslev henne??

Indrømmer det blankt, jeg har ingen geografisk stedsans…

[QUOTE=Helene C;848732]Og så lige et af de dumme spørgsmål fra mig :tihi: Hvor ligger Årslev henne??

Indrømmer det blankt, jeg har ingen geografisk stedsans…[/QUOTE]

Fyn… Samme som Vissenbjerg… Årslev ligger så lidt skråt nedenfor Odense :slight_smile:

[QUOTE=Helene C;848732]Og så lige et af de dumme spørgsmål fra mig :tihi: Hvor ligger Årslev henne??

Indrømmer det blankt, jeg har ingen geografisk stedsans…[/QUOTE]

Ca. 20 minutter fra broen :slight_smile:

På den rigtige eller den forkerte side? :tihi:

Som Eva allerede har svaret, ligger Årslev på Fyn, så når man kommer fra Nordsjælland som du gør, ligger det på den dyre side af broen :slight_smile:

Så kan jeg også bare lære at tage mine briller på :tihi:

Men tak for det :ok:

Nu er der mange årslev både på sjælland, fyn og jylland så man skal se post nr før man kan sige det

Ja, men det har vi selvfølgelig også set inden vi skriver hvor det er :wink:

Ja det er desværre (for os) på den dyre side. Overvejer at prøve at få fyldt en bil op for så bliver det ikke så slemt for en dagsbillet og benz :slight_smile:

Kan se inde på Fife at det er i oktober, og hvis jeg kan sno den med jobbet så kunne jeg godt være interesseret i en plads i bilen til mig og Cooper…

SÅ kommer vi også :smiley:

Hehe…

:yatta:

Mon ikke det skulle være muligt at bytte sin vagt om lørdagen (forudsat at lørdag er for skovkattene) :wink: Han skulle jo gerne have så meget erfaring som muligt :smiley:

Jeg mener meget bestemt at KK altid har kat. II om søndagen :slight_smile:

Så det behøver ikke engang være hele dagen om lørdagen jeg tager fri, jeg kan nøjes med halvdelen af dagen. Det er nemmere… Og jeg har nærmest ikke nogen søndagsvagter, så søndag er ikke et problem…

Sætter et kryds i kalenderen (som så kan slettes hvis der ikke kan fyldes en bil)