Februar billeder af andet end kat

[QUOTE=Eva;1304246]Mine fadderbørn i Uganda:

[/QUOTE]
Hvor er de smukke, og det er jo en direkte og kærlig investering i planetens fremtid :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1304316]Hvor er de smukke, og det er jo en direkte og kærlig investering i planetens fremtid :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tusind tak Susanne - jeg synes jo også, at det er nogle dejlige børn, jeg har :smiley:

:tihi:

Susanne; Mr. Mule bad mig hilse tilbage. Desværre måtte jeg ikke klappe ham, så det må han have tilgode til du kommer :thumbup:

De har ok pæne solnedgange i Grand Canyon…

Susanne; Mr. Mule bad mig hilse tilbage. Desværre måtte jeg ikke klappe ham, så det må han have tilgode til du kommer :thumbup:

De har ok pæne solnedgange i Grand Canyon…

Taaarrk- og ih hvor jeg glæder mig :slight_smile:

Det er forår derude folkens

I må leve med at krokussen og sankthans urten ser på tilværelsen på hovedet af… forstår det ikke :gruble:

Systemet viser dit billede sådan, som det er taget. Dvs. hvis du har vendt din telefon “på hovedet”, da du tog billedet, bliver det også vist sådan. Andre systemer, som fx den billedfremviser du har på din computer eller telefon, kan selv finde ud af at vende billedet korrekt ved at aflæse metadata.

Jeg er usikker på, om det faktisk er vendt på hovedet, eller om det bare skal drejes en kvart omgange. Begge versioner kunne vel være rigtige.

[QUOTE=galath;1304468]Systemet viser dit billede sådan, som det er taget. Dvs. hvis du har vendt din telefon “på hovedet”, da du tog billedet, bliver det også vist sådan. Andre systemer, som fx den billedfremviser du har på din computer eller telefon, kan selv finde ud af at vende billedet korrekt ved at aflæse metadata.

Jeg er usikker på, om det faktisk er vendt på hovedet, eller om det bare skal drejes en kvart omgange. Begge versioner kunne vel være rigtige.[/QUOTE]

Tak for svar Ingrid. Må prøve at huske ovenstående når der skal tages billeder mhp. visning herinde :slight_smile: