Februars tanker

Har i mine helt unge dage lige efter gymnasiet arbejdet som telefonsælger i et par mdr… ALDRIG MERE NOGENSINDE!!! Jeg hadede jobbet som pesten og følte virkelig ikke at det var sjovt at ringe og forstyrre folk :thumbdown:
er selv også på Robinsonlisten, men der er så stadig nogen der ringer. De får så en røvfuld og så smækker jeg røret på… Som man nu kan smække røret på en smartphone :tihi:

Jeg var i Power med manden for at se på en ny kummefryser. Vi gik lidt rundt … og pludselig var manden min ikke længere i syne.
Han stod ved en sælger, der forsøgte at shanghaje ham til at skifte elselskab. Min kære mand er godheden selv, og altid klar til at lytte, hvis han kan spare lidt. Det er der ikke noget galt i, men vi stod med en fryser, der var stået af 1½ døgn før, og skulle AKUT finde en ny :venter:
Så kunne man se mig marchere ned ad gangen i Power, gribe manden under armen, slæbe afsted med ham og henkastet sige til sælgeren: Det bruger vi ikke - altså vi bruger ikke strøm, okay.

Den arme sælger har sikkert tænkt sit :rolleyes:

Mon der i dagens Danmark findes et firma med ringere service end Pest Danmark? :thumbdown:

Betal 8 kroner for et brev og håb det er fremme i løbet af en uge - ellers er det bare ærgerligt - der er ingen hjælp at hente.

Jeg har selv været ansat i postvæsnet for en del år siden og da satte man en ære i at forsendelser nåede frem fra dag til dag :ok:

De siger, at der kommer mindre og mindre post - så skulle man da tro, at de kunne nå ud med det, der er, men åbenbart nej :dokdok:

[QUOTE=PiaR;1302879]Jeg bestilte i går aftes, og pakkerne er afsendt.
Hvad er det, der driller?[/QUOTE]

Det er ikke leveringen der er problemet, men at bestille

Jeg har været inde for at bestille både på den danske side og tyske. Den dansker er der absolut ingen problemer, men på den tyske, kan jeg ikke tilføje varene til kurven, den bliver bare ved med at køre :venter:

Ah, det er dem der ringer fra fransk eller sådan et eller andet nummer, ikk’? Hvis så ringede de forleden og ville høre noget om kattefoder… (Jeg er så ikke på Robinson listen eller noget, og jeg sad tilfældigvis og lavede ingenting mens jeg ventede, så jeg havde intet imod at svare, hehe)

Jeg har gået og småkigget efter ny bil et par år. Min snart ex-bil hedder SukiSuki, hvor originalt når det er en Suzuki :tihi:

Nå men jeg bestemte mig så i søndag for hvad jeg ville have og valget faldt på en Peugeot 2008 og jeg fik tosset mange penge i bytte for min 10 år gamle 4WD.

Nå men jeg måtte ikke kalde den nye Potte-Lotte, så var gode råd jo dyre, indtil jeg sad og læste i deres glitterglatterreklamepapirer

Hvad andet end Simba kan den hedde efter disse, på ingen måde værdiladede ord.
:thumbup:

[QUOTE=Jeanette;1302888]Det er ikke leveringen der er problemet, men at bestille

Jeg har været inde for at bestille både på den danske side og tyske. Den dansker er der absolut ingen problemer, men på den tyske, kan jeg ikke tilføje varene til kurven, den bliver bare ved med at køre :venter:[/QUOTE]

Det gør den tyske side også ved mig, hvis jeg bruger Chrome på computeren. Bestiller jeg via mobil, har jeg ingen problemer på siden. Ingen af de andre lande “skaber sig” på den måde, så jeg ved ikke hvad der sker :slight_smile:

Har været til photo shoot med Carmakoma. Er spændt på resultatet. Nu står den på pizza og rødvin. :slight_smile:

Hun ringede til Claus´ mobil, så jeg så ikke nummeret, men hun præsenterede sig som fra Paris - det er sikkert det samme :slight_smile: Han mente det var bedst jeg svarede - det passede ikke lige i min kalender. Jeg havde ikke helt besluttet om jeg ville, men jeg tabte sutten da hun lagde ud med at spørge hvor mange kuld vi har om året, og jeg svarede “7”. “Nå, det var da noget!” sagden Dorthe i Paris så. Right, det er det - men du kan holde din personlige forbavselse for dig selv, kan du - lige netop der besluttede jeg mig så for at det var tiden at hive Robinson listen frem i samtalen! Jeg er ret sikker på at det er Royal Canin, der vil vide noget. Så kan de spørge direkte…

Måske ja, af de mærker jeg nævnte (RC er ikke et af dem) var det Hill’s, Arion og Eukanuba hun fokuserede på, så hut jeg visker :slight_smile: (Tror i øvrigt hun hed Bettina eller sådan noget)

Birgit, tror du bliver glad for den . Min veninde har lige fået sin og pendler Århus- Horsens i den og er meget tilfreds. Var med ude at køre i søndags- det føltes som en dejlig bil.

Mingus og jeg har lige været i bad. Bønnen ville rigtig gerne ind, og han må have følt sig noget forsømt. Under hele badet peb han ynkeligt og skrabede med poterne på døren. Men da vi så kom ud, var vi alt for våde til, at han ville have noget som helst med os at gøre :tihi:

Mingus er ved at lægge sidste hånd på sit tunge-bad, men nu render Bønnen og hvæser ad ham. Han lugter jo af parfume - aaaadr! :uha:

Jeg kommer fra en traktor aka Suzuki Jimmy at køre i 2008’ern var som at køre på en blød pude :slight_smile: Tror også jeg bliver glad for den, satser på FDM ved hvad de snakker om da de gjorde den til årets bil :slight_smile:

Gad vide om der aldrig mere er nogen herinde, der får noget ordentligt mad? Det er længe siden vi sidst har haft en madtråd… og jeg mangler af og til lidt inspiration, så vi også får andet end knækbrød :slight_smile:

Jeg fik havregrød i morges… :tihi: :surrender1:

Jeg har spist hos en veninde her til aften, det kan anbefales :stuck_out_tongue:

Jep vi lavede dobbelt igår - så den har stået på tærte m. fyld af hk. kød, grøntsager og lidt fløde-æggeblanding til at binde det sammen, afsluttet med revet ost på top … mmmm :savle:

så ku du jo smide opskriften på knækbrød …:høhø:
nah…har ikke lavet noget spændende for nyligt…same old s***

men …skal snart til tysken og hente lux …og de har jo godt kød der er ca 25% biligere end DK…sååååååååå …hmmm…dyrekølle med bagte rodfrugter i peberrodssovs ? …eller bare lune en dåse lux med kalkun :?

hmm - en hurtig hovedregning viste hurtigt, at det ikke kan betale sig, at jeg begynder på at lave mad selv til fødselsdagen kontra prisen for at få leveret familiepizzaer til døren! :smiley:
Og når jeg først kommer hjem efter en alt for lang kursusdag en lille time før gæsterne er inviteret til, så bliver desserten vist bare en god kagemand :smiley:

GO! børnefødselsdag med pizza, røde sodavand og cola! :smiley:
Det er jo kun første gang jeg bliver 28 igen :tihi:

… men øllene må hellere komme på køl i god tid, så der ikke går ren børnefødselsdag i den :tihi:

Nemt - man kører i nærmeste Fakta, Netto eller andet og henter en pakke Wasa Rågi :høhø:

men …skal snart til tysken og hente lux …og de har jo godt kød der er ca 25% biligere end DK…

Skal snart til tysken og hente tilbehør til ovennævnte Wasa Rågi :wink: Arla´s Buko smøreost med karry - den hedder India, og hvis jeg skal kastes af på en øde ø med kun 3 madvarer, så ville det være helt fint med Wasa Rågi, Buko India - og Coca Light, som også lige kan hentes nede hos tysken. Og idet de som bekendt er fremstillet og tappet i Danmark og derefter eksporteret til Tyskland, så hjælper jeg jo kun den danske eksport ved at køre ned og hente det i store mængder :slem:
VH
Susanne