Fede kur

har 2 killinger som jeg bare ikke syntes vejer nok,de spiser og drikker fint,de er livlige og leger,de er 12 uger d.3 november,men syntes bare ikke de vejer nok den ene vejer 800 gr og den anden 550 gr.de får rc killingefoder og de får hills dåsemad ad libitum,hvad gør jeg ???

noget A38 med 3,5% fedt?
og ellers giv dem RC “BABYCAT” - tror nok der er lidt mere gods i den ifh “KITTEN”

Killinger der ellers spiser godt uden at tage på kan have problemer med optagelsen af næring, så måske der skal kigges lidt på det. Man kan give vitamin/ mineraltilskud som Kanavit.

Marina

[quote=Marina;57203]Killinger der ellers spiser godt uden at tage på kan have problemer med optagelsen af næring, så måske der skal kigges lidt på det. Man kan give vitamin/ mineraltilskud som Kanavit.

Marina[/quote]

Kan du fortælle mere om Kanavit?

Er det også til voksne katte?

[quote=Gitte E;57208]Kan du fortælle mere om Kanavit?

Er det også til voksne katte?[/quote]

http://www.engelykke.dk/shop/default.asp

Har du prøvet med råt kød? Det kan nogle gange gøre en hel del for udvikling af muskler og dermed væksten;-)

hejsa.nej råt kød har jeg ikke prøvet,men det er afgjort forsøget værd,tak skal du have:):slight_smile:

[quote=Marina;57203]Killinger der ellers spiser godt uden at tage på kan have problemer med optagelsen af næring, så måske der skal kigges lidt på det. Man kan give vitamin/ mineraltilskud som Kanavit.

Marina[/quote]

det kan du lige tro jeg vil,de bliver hele banden slæbt til dr.dyr tirsdag(har bestilt tid),der skal mine stor krølmis killinger have deres 16 ugers vacine og chippes,og de 2 omtalte deres første vac som 12 ugers.kanivit,det er hermed bestilt samtidig med noget kalkun med benstumper i (barf).:):)tak for hjælpen:)

Bare man husker kalken, altså som Anita skriver, med ben i. Ellers trækker den store mængde fosfor i det rå kød kalk fra killingens knoglevækst.

Marina