Fedekur til Coon?

[QUOTE=Kimilla;558199]Ikke at jeg skal forsvare opdrætteren, men da jeg købte min Gismo for 2 år siden, blev han solgt fikset. Der var heldigvis intet at rafle om. :slight_smile: (Han er fra samme sted)
Heldigvis er tiderne skiftet mht. at sælge kælekattene fikset. Mine 2 prinsesser købt et andet sted, for 5 år siden var heller ikke fikset. Gjorde jeg selv. - Det er dejligt at man nu om dage altid ser kælekatte sælges med hele pakken klaret. :)[/QUOTE]

Jeg tror, der heldigvis er sket et holdningsskift hos rigtig mange. :slight_smile:
Det skyldes vel dels, at killinger er større nu, når de flytter hjemmefra, end de almindeligvis var tidligere, og dels, at tidlig neutralisering er blevet meget mere udbredt.

stakkels kat, det gør mig ondt når folk ikke passer ordenlidt på deres dyr :ked:jeg har selv en hunkat som jeg fandt på gaden, meget tæt på at dø af sult. (i bogstavligste forstand)
vi gav hende killinge pate, og modermælkserstanning. (brugsen har en fin killingepate fra “optimal”, til omkring en 5skt.) det hjælp og gav nogle hurtige kilo på den lille krop.
Det skal lige siges at dette ikke er en perminent løsning, men kun til lige at give hende lidt ekstra sul på kroppen.
Til pelsen kan jeg anbefale at give hende lidt lakseolie som kan købes hos dyrehandlen, begge mine katte, og og hund for det, og de ELSKER det simpelhent! håber du kan bruge nogle af disse råd til noget.
held og lykke med hende